Min kat slikker på alting! Min kat slikker på alting!
Hej alle.
Ville lige høre om i ved om det er normalt at katte slikker på alt de kommer i nærheden af. Igår slikkede den ene af mine katte på alle mine bøger, vaser, fjernsyn, bælte og meget mere. Hun har gjort det engang i mellem før, men igår var det hele tiden.
Er det normalt?
På forhånd tak og god weekend!
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 52 Svar: 279
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 166
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 28
Så snart vi har fået spist resten af posen vender vi tilbage til royal canin.
Men synes det er sjov, at Mille min kat slikker på alt, det er noget hun er begyndt på at gøre rigtig tit og det er alt hun kommer i nærheden af.
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 166
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
... og køb da noget ordentligt foder i en fart. Synd at katte skal nøjes med skodfoder, som de hverken bryder sig om eller trives på.
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Det er urimeligt at den skal have den foder som den ikke kan li' :s
Der er vel heller ikke nogen der tvinger dig til at spise noget du ikke bryder dig om ?
Bare lige for at sætte det i perspektiv .
dec 2010
- Det nye kattefoder bliver købt imorgen
Men Mille slikker stadigvæk på alt
Men hun har nu ikke gjort det så meget i dag som i går.
Et andet lille spørgsmål, hvordan tror i 2 teenage katte klare sig med en passer som aldrig har passet katte før?
Min kæreste og jeg skal ud og rejse i starten af Juli, og jeg har fået min lillebror til at passe misserne i de 10 - 11 dage vi nu er væk. Det bliver selvfølgelig hjemme i vores lejlighed, så de kommer ikke på den måde væk fra det vante. Men tror i min lillebror bliver prøvet af, af de 2 tosse piger, eller kommer det ikke til at gå så slemt til nu når det er i vante omgivelser?
Tak for hjælpen og svarene, det er meget rart at få nogle ideer til hvad de to katte egentlig foretager sig.
dec 2010
Jeg købte en masse legetøj for en uge siden, så med mindre de har fuldstændig ødelagt det (som de plejer) er der massere at lege med.
Men tusind tak
Det er dejligt at høre tingene fra andres perspektiv!
dec 2010
Og selvfølgelig gør vi det!
Min kat slikker på alting!