6.901 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Min kat slikker på alting! Min kat slikker på alting!

Hej alle.

Ville lige høre om i ved om det er normalt at katte slikker på alt de kommer i nærheden af. Igår slikkede den ene af mine katte på alle mine bøger, vaser, fjernsyn, bælte og meget mere. Hun har gjort det engang i mellem før, men igår var det hele tiden.

Er det normalt?

På forhånd tak og god weekend! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat slikker på alting!
  • #1   14. maj 2011 hun gør da bare rent haha ej det lyder lidt underligt ved ikke om det er normalt.

• #2   14. maj 2011 Min killing gjorde det meget i starten - alt blev slikket, vindue, gulv, bordben, døre og meget mere, nu er han snart 9 mdr og det er sjældent, nu er det mest mig som blir slikket....

• #3   14. maj 2011 Foderet er ikke noget at råbe hurra for! Var blevet anbefalet et tysk billigt mærke af mine svigerforældre. Men de bryder sig ikke om det og Nala den ene af mine katte, hendes pels er helt fedtet nu.

Så snart vi har fået spist resten af posen vender vi tilbage til royal canin. smiley

Men synes det er sjov, at Mille min kat slikker på alt, det er noget hun er begyndt på at gøre rigtig tit og det er alt hun kommer i nærheden af. smiley

• #4   14. maj 2011 Jeg ville også skifte foder med det samme, især når Nalas pels er blevet fedtet.....

• #5   15. maj 2011 http://www.kattegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=72057

... og køb da noget ordentligt foder i en fart. Synd at katte skal nøjes med skodfoder, som de hverken bryder sig om eller trives på.

• #6   15. maj 2011 Enig med Tinka .
    Det er urimeligt at den skal have den foder som den ikke kan li' :s
    Der er vel heller ikke nogen der tvinger dig til at spise noget du ikke bryder dig om ?
    Bare lige for at sætte det i perspektiv .

• #7   15. maj 2011 I har ret smiley

- Det nye kattefoder bliver købt imorgen smiley

Men Mille slikker stadigvæk på alt smiley Det er ikke til at finde ud af hvad hun mangler, de katte bliver altid forkælede med dvs. katteslik lækkerier.

Men hun har nu ikke gjort det så meget i dag som i går.

Et andet lille spørgsmål, hvordan tror i 2 teenage katte klare sig med en passer som aldrig har passet katte før?

Min kæreste og jeg skal ud og rejse i starten af Juli, og jeg har fået min lillebror til at passe misserne i de 10 - 11 dage vi nu er væk. Det bliver selvfølgelig hjemme i vores lejlighed, så de kommer ikke på den måde væk fra det vante. Men tror i min lillebror bliver prøvet af, af de 2 tosse piger, eller kommer det ikke til at gå så slemt til nu når det er i vante omgivelser?

Tak for hjælpen og svarene, det er meget rart at få nogle ideer til hvad de to katte egentlig foretager sig. smiley

• #8   16. maj 2011 Hehe smiley Det er godt, de kender ham heldigvis lidt, og har givet ham et par tjanser nogen gange som f.eks. givet dem mad tømt kattebakke, skiftet vand og leget med dem, mens han har været forbi smiley Jeg tror det er meget sundt for katte lige at få en forsmag på hvem han er, også så de kan vende sig lidt til ham.

Jeg købte en masse legetøj for en uge siden, så med mindre de har fuldstændig ødelagt det (som de plejer) er der massere at lege med.

Men tusind tak smiley Turen bliver heldigvis god, nu når har jeg har min lille bror til at tage sig af mine 2 små guldklumper. Er sikker på de nok skal få hygget sig, isør når jeg har bedt min lillebror om at forkæle dem lidt smiley Hehe.. Tak alle sammen, for hjælpen!

Det er dejligt at høre tingene fra andres perspektiv! smiley

• #9   16. maj 2011 Tak for nogle gode lækre informationer - Kristine J smiley

Og selvfølgelig gør vi det!

Kommentér på:
Min kat slikker på alting!

Annonce