{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.983 visninger | Oprettet:

Spændende katte have - God ideer søges {{forumTopicSubject}}

Vi er ved at indhegne vores have, så vores katte kan få lov til at løbe fri i haven, jeg vil derfor gerne gøre haven spændende for dem, så de har noget at aktivere sig med derude.
I forvejen har vi et æbletræ, som de kan klatre i og de kan søge ly/læ i vores skur.

Håber der er nogen der har forslag til hvordan man kan lave en spændende katte have.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spændende katte have - God ideer søges
  • #1   23. maj 2011 Du kan f.eks. plante katteurt og en plante, der hedder blåkant, som katte skulle være glade for.

    Du kan se mere her:

    http://www.idenyt.dk/artikler_show.asp?show=12631

    Og ellers tror jeg såmænd bare, de bliver glade for at kunne løbe frit - et træ at klatre i bliver dejligt for dem :o)


  • #2   23. maj 2011 pileflet huler at sove og gemme sig i

    Vi har et krat, som de kan hygge sig i - der er de stort set hele tiden ...under buske og træer, og der er høj bunddække - de ELSKER det...sender gerne billeder til dig. Vi har kradsetræ også og træer de kan klatre i - og platform til at sidde på

    held og lykke

    Heidi


  • #3   23. maj 2011 skyge/huler og andet hvor man ligger godt gemt og kan holde øje med det hele, samt høje udkigsposter der giver overblik, så er lykken vist gjort for en kat smiley
    bliver grøn af misundelse over den indhegnede have. hvor er i heldige. tillykke med den


  • #4   23. maj 2011 Ih, hvor bliver det skønt for dine katte at kunne komme ud!
    Med græsplæne og æbletræ, så er det vigtigste der allerede smiley

    Men prøv at kigge under Fotoalbums og søg på "indhegning" eller "løbegård". Der må næsten være nogle ideer man kan lure.

    I mit fotoalbum "B&B 2008" (3. foto vandret) er der billede af den populære solbadninghylde smiley .(den kræver dog et hjørne).
    Under hylderne har jeg plantet to slags katteurt, der blomstrer lige pt .... og som kattene er totalt ligeglade med :S . Store buske, som de kan ligge under, er meget bedre.

    Så lige på zooplus at der findes et lille udendørs-kradsetræ (stolpe med hule). Men det kan næppe måle sig med et æbletræ.


    PS: Husk at have kameraet ladet op til første gang kattene skal ud smiley


  • #5   24. maj 2011 Mange tak for jeres forslag, jeg vil købe nogle buske af en art de kan gemme sig bag/under.

    Jeg er allerede i gang med at lave en pile hulen, godt nok til vores drenge, men nu må vi jo se hvem der kommer til at bruge den mest, drengene eller kattene.

    Jeg vil også gerne have noget udendørs legetøj til dem, så må jeg lige have undsøgt.


Kommentér på:
Spændende katte have - God ideer søges

Annonce