{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.476 visninger | Oprettet:

Kat gravid - hvilket foder?? {{forumTopicSubject}}

Hej kattegalleri

Min smukke pige er gravid også kom jeg i tanke om hendes foder nu er godt nok!?

Hun får whiskas og har altid fået det og er vild med det!, men er det godt for hende nu hvor hun er gravid og/eller har i andre gode foder forslag i det hele taget?

Er så bekymret og vil min lille pige det bedste!

På forhånd tak

Vh Victoria

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat gravid - hvilket foder??
  • #1   25. maj 2011 Du skal sørge for at hun får killingefoder, og så skulle du nok skifte whiskas ud med et andet mærke, som indeholder de rigtige næringsstoffer (dem som ikke bare ender i kattebakken).

• #4   25. maj 2011 For små 400 kr. kan du få 10 kg Sanabelle Kitten leveret lige til døren fra www.zooplus.co.uk

:0)

• #5   25. maj 2011 når du skifter til et bedre fodermærke så husk at skifte gradvist, da et brat foderskifte ikke er godt for din kat. sørg desuden for at din drægtige kat har adgang til alt den mad hun ønsker imens hun er drægtig og diegivende.

• #6   25. maj 2011 Whiskas er ikke et foder, det er ikke andet end slik, i bedste fald. Det kan bruges som godbider.
    Til en drægtig kat, kræves der killingefoder og at en godt mærke. Ikke fra Brugsen eller lignende steder. Der er masser af mærker at tage af, Royal Canin, Hills, IAMS Applaws osv osv.
    Det kan godt være at Whiskas ser ud til at være billigere, men de såkaldt "dyre" mærker er efter kort tid meget billigere og så gavner det katten på sigt.

• #7   25. maj 2011 Aldrig brug whiskas.. Brug royal canin eller arion.. Min kat fødte i sidste uge.. Og foder lige nu med royal canin babycat 34.. Det er et super godt foder.. 10 kg koster omkring 600.. Og mine store katte får royal canin indoor 27..

Kommentér på:
Kat gravid - hvilket foder??

Annonce