1.507 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Akne hos katten. Hvilket valg af madskål? Akne hos katten. Hvilket valg af madskål?

Udover de andre skavanker Bianca døjer med, så har hun nu også fået akne på hagen smiley

Jeg har læst mig frem til, at det godt kan skyldes, at foderautomaten er af plastic.

Er der nogen, der kender til dette problem, og evt. har et fornuftigt alternativ til den 2 liters foderautomat jeg har?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Akne hos katten. Hvilket valg af madskål?
  • #1   29. maj 2011 Jeg bruger keramik skåle til mine

• #2   29. maj 2011 Jeg synes ofte, at acnekatte er dem, der har plastskåle, så det er da et forsøg værd at skifte over til noget andet. Jeg har altid brugt keramik og porcelænsskåle, og har aldrig haft problemer med acne ... altså hos kattene.

Hvorfor bruger du automat?

• #3   29. maj 2011 min hel hvide kat har også akne ved hagen, men jeg har altid kun brugt skåle af keremik, så tror ikke hun har fået det af plastik, så holder lige øje her for at se om der er andre ideer til hva man kan gøre

• #4   29. maj 2011 Ja, så skyldes det jo ikke plastik for din kats vedkommende, Charlotte. Hvis det virkelig er acne (og og ikke bare tørfodersmulder (?)) så kan du prøve at tørre hendes hage med en vatrondel, der er kommet lidt klorhexidin på.

• #5   29. maj 2011 Jeg bruger automat, fordi de er 4 katte om tørfoderet.
    Vi har en hund, der kan finde på at tømme missernes madskål, hvis den ser sit snit til det. En automat gør det sværere for ham at tømme den, uden at blive fanget i det.

Kan man få automater i keramik?

• #6   29. maj 2011 tinka ok tak det vil jeg så prøve for er sikker på det er akne, for det er der hele tiden og det er tørfodersmuller vel ikke ???

• #7   29. maj 2011 Camilla, jeg tror ikke man kan få foderautomat i keramik. Men hvis hunden er større end kattene, så kan du sfx ætte madskåle ind i et rum og sætte krog på døren, så kun kattene kan komme ind.

Charlotte, Jeg tror da ikke der ville være tørfodersmulder hele tiden, men det kommer vel an på hvor tit katten spiser smiley men du kan da starte med almindeligt vand på en tot vat, og se om det nemt kan tørres væk.

Kommentér på:
Akne hos katten. Hvilket valg af madskål?

Annonce