{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Spørgsmål omkring loppemidler. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kom lige i tanke om da jeg læste en anden tråd, at der var noget jeg gerne ville spørge jer om omkring loppemidler.

Den ene af mine missere, Batman, som jeg altså ikke lige har oprettet endnu, er en 100% indekat som aldrig kommer ud. Dog dog, så har han en gang haft lopper efter en flytning, hvor tidligere lejer havde haft sig en kat der havde lopper. Jeg måtte så give Oscar og Batman loppekur, og der gav jeg dem det dersens Frontline. Oscar tog det helt fint, men Batman viste sig at være stærkt allergisk overfor det. Han savlede som en bulldog, blev desorienteret og begyndte hele tiden at falde når han gik fordi han mistede sin balance. Jeg gav ham så med det samme et bad, med en ordentlig skrubbert for at få det der Frontline ud af ham. Det varede i op til en halv time, før han blev bare nogenlunde sig selv igen, og en time før han blev sig selv igen.

Jeg blev nødt til at bade ham et par gange om ugen, i en periode over en måneds tid, til jeg havde fået slået alle lopper ihjel som var i lejligheden. Skal lige siges han HADER at komme i bad!!!

Men hvis jeg kommer ud i situationen en anden gang, hvor han får lopper af en eller anden årsag. Er der ikke noget andet man kan give ham, der er mere allergivenligt overfor katte som han?


Kommentarer på:  Spørgsmål omkring loppemidler.
Kommentér på:
Spørgsmål omkring loppemidler.

Annonce