{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.550 visninger | Oprettet:

savlende kat {{forumTopicSubject}}

Øv så er helvedsugen starten for mig syntes jeg..
søndag formiddag kom min lille laura hjem og haltede en smule men ikke meget, om aftenen begyndte hun så at halte rigtig meget, brugte faktisk ikke benet, og så lå hun bare og hvæsede helt vildt uden er var nogen som gjorde noget smiley mandag tog vi så til dyrlægen med hende, og hun kunne så konstatere at der ikke var noget brækket eller noget ud af led.. pyhaa tænkte jeg, bare en forvridning.. men men dagen efter tog jeg lige ned til min kære dyrlæge, for at betale regningen så sagde hun så at hun nu var lidt mistænksom om hun så var blevet skudt, da der er flere katte i mit område som er blevet SKUDT!! hvad sker der lige for det ....

nå men nu er hun så begyndt at savle sådan noget lidt tykt savl ud af munden hun rengøre sig ikke mere som hun plejer, hun ligger faktisk bare og sover og savler.. hun spiser heldigvis, men kun hvis det er vådkost, men hun er heller ikke den store spiser.. tænker bare hvordan kan et skud nede ved hale forsage at hun savler ???? skal heldigvis til dyrlægen igen imorgen så kan vel få svar, bliver bare så død bekymret... og harm over der er nogen som skyder katte !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  savlende kat
  • #1   2. jun 2011 Kunne det tænkes katten var forgiftet?

Det lyder som akut dyrlægebesøg ...

• #2   2. jun 2011 Det lyder som en forgiftning. Så hvis der er nogen der skyder er der sikkert osse nogen der lægger gift ud. Men hvis det er meget gamle hagl, så er der bly i og så er de meget giftige.
    Men som Lis skriver så ville jeg ringe til dyrlægevagten omgående.

• #3   2. jun 2011 Heldigvis er min dyrlæge min nabo smiley så hun har lige været på besøg smiley hun har fået nogle forskellige ting og så imorgen skal hun ned til nogle prøver smiley heldigvis spiser hun og drikker hun, og hun halter lidt mindre smiley så krydser alt for at hun bare har mundbetæbdelse som de åbenbart kan få smiley

• #4   2. jun 2011 Katte savler ikke sådan lige akut af mundbetændelse.

Min mors var lige været igennem et forløb. Det startede med at hun havde set den halte lidt om dagen, og den var så blevet sløj hen på aftenen. Jeg forslog hende lige at ringe og snakke med 1 eller 2 vagtdyrlæger, fordi jeg ikke havde et forslag til, hvad der kunne udløse halten og sløjhed, og den første bedte hende heldigvis om at komme med katten med det samme. Dyrlægen vurderede så, at katten var blevet bidt og havde fået blodforgiftning. Halvandet døgn senere blev katten igen dårlig, og min mor måtte afsted med ham igen, og han blev indlagt i et døgns tid. Blodforgiftningen havde medført en meget kraftig blærebetændelse. Han kom hjem igen, men bliver kun langsomt bedre. Sådan nogle bid og efterfølgende blodforgiftning er en rigtig alvorlig sag!
    Når katte er sløje er de typisk også MEGET syge.
    Skud vil jeg mene, at I må kunne se, hvis det er tilfældet. Bid lukker derimod næsten med det samme.

Kommentér på:
savlende kat

Annonce