923 visninger
|
Oprettet:
sphynx {{forumTopicSubject}}
jeg har forelsket mig i denne skønne race..Men har virkelig svært ved at finde nogle opdrætter som jeg kan komme besøg hos..det bliver nødtil at være i kbh da jeg ikke har bil og skal med det offenlige..og har så heller ikke råd til at give 8000 kr for den..Men er der nogle der kender nogle ?
vh
Charlotte
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
http://www.rexsphynxklubben.dk/news.php
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.806
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
Lis giver et godt link til en hjemmeside, der har en liste over nogle Sphynx-opdrættere, så du kan da undersøge om der er en voksen til omplacering - eller også må du i gang med at spare op.
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 353
og hvis du lader dig friste af de stamtavleløse kan de meget hurtigt blive et endnu dyrere bekendskab.
men hvis du gerne vil møde racen så kig forbi mig bus 6a går direkte til min hoveddør så meget mere i københavn finder du ikke en opdrætter.
og jeg skal gerne hjælpe med at finde en omplaseringskat til dig hvis det er
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 160
Synes helt klart du skal finde dig en "brugt" sphynx eller spar op til de 8000,- for en kat der er passet med det hele - det er alle pengene værd !! Og husk - katte, og da især sphynx-racen er ikke en særlig go alene kat (medmindre det er en omplaceringsmisser hvor den har det bedst sådan) så overvej om en er nok, eller der skal spares sammen til to
Men held og lykke med jagten - kan også kun anbefale racen
sphynx