{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

sphynx {{forumTopicSubject}}

jeg har forelsket mig i denne skønne race..Men har virkelig svært ved at finde nogle opdrætter som jeg kan komme besøg hos..det bliver nødtil at være i kbh da jeg ikke har bil og skal med det offenlige..og har så heller ikke råd til at give 8000 kr for den..Men er der nogle der kender nogle ?
vh
Charlotte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sphynx
  • #1   7. jun 2011 du kan sikkert finde en opdrætter i bærhede på specialklubbens hjemmeside

http://www.rexsphynxklubben.dk/news.php

• #2   7. jun 2011 Hvis du ikke har råd til at give det katten koster må du jo begynde at spare op til den...

• #4   7. jun 2011 Jeg tror desværre ikke, at du finder mange stambogsførte Sphynx-killinger til under 8000 kroner, men du kan være heldig at finde en voksen til omplacering.

Lis giver et godt link til en hjemmeside, der har en liste over nogle Sphynx-opdrættere, så du kan da undersøge om der er en voksen til omplacering - eller også må du i gang med at spare op.

• #5   7. jun 2011 som de andre er inde på får du ikke meget stambogført sphynx til under 8000

og hvis du lader dig friste af de stamtavleløse kan de meget hurtigt blive et endnu dyrere bekendskab.

men hvis du gerne vil møde racen så kig forbi mig bus 6a går direkte til min hoveddør så meget mere i københavn finder du ikke en opdrætter.

og jeg skal gerne hjælpe med at finde en omplaseringskat til dig hvis det er

• #6   7. jun 2011 Har du set efter svenske opdrættere så ? kunne da være oplagt eftersom du er bosat i kbh. Jeg var selv i sverige for at hente mine skønheder (dog var hun dansk opdrætter bosat i helsingborg) og den gang boede jeg i Odense og var med de offentlige transportmidler - det fungere fint.

Synes helt klart du skal finde dig en "brugt" sphynx eller spar op til de 8000,- for en kat der er passet med det hele - det er alle pengene værd !! Og husk - katte, og da især sphynx-racen er ikke en særlig go alene kat (medmindre det er en omplaceringsmisser hvor den har det bedst sådan) så overvej om en er nok, eller der skal spares sammen til to smiley mine kunne i hvert fald på ingen måde undvære hinanden !

Men held og lykke med jagten - kan også kun anbefale racen smiley

Kommentér på:
sphynx

Annonce