2.598 visninger
|
Oprettet:
SSSCAT Afskrækker {{forumTopicSubject}}
Hej med Jer.
Hos os, må de kære katte ikke være i soveværelset, og selvom de aldrig er derinde, så vil de vældig gerne kradse og miave ved døren om natten når vi selvfølgelig er derinde.
Det er meget forstyrrende for nattesøvnen og jeg har derfor netop købt denne SSSCat afskrækker, har ikke modtaget denne endnu, men tænker om nogen herinde har erfaringer med den? :o) Jeg har jo kun tænkt mig, at bruge den om natten, da det er det eneste tidspunkt vi har problemet, men det slog mig pludselig om den virker i mørke - hvad tror I?
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Men jeg véd at jeg aldrig ville bruge den til mine katte, jeg så det live på Youtube, så hellere en ødelagt dørkarm.
Mon ikke også at den med tiden fatter at der er "adgang forbudt"?
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 76
Og nej, han fatter det ikke, hehe, han VIL åbentbart derind når vi er derinde, han kradser ikke på døren ellers...
Har også søgt lidt på youtube, men synes ikke at kunne finde noget hvor de bruger den når det er mørkt. (Jeg har set de klip, hvor folk gør det for sjov og det kan jeg bestemt heller ikke li' - det er kun til om aftenen når han vil kradse på døren!!)
jan 2007
Jeg ved jo godt, at det ikke er ondt ment han vil ind til mig, men vi vil bare ikke have kattene i soveværelset, og man bliver temmelig frustreret og når det står på har man mest af alt lyst til at bure ham inde... Derfor vil vi nu prøve denne, har set de brugte den i et program på animalplanet hvor en katteekspert brugte den. Deres kat kradsede og miavede også udenfor soveværelsesdøren, hvor det hjalp dem.
jan 2007
jan 2007
Ja, jeg har også prøvet med ekstra aktivering inden sengetid...
Men er der slet ingen der har erfaringer med denne luftspray? Og nogen som ved om den fungere i mørke? :o)
jan 2007
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
4 Stars Works great!
I bought the ssscat to keep my kitty from scratching and meowing at my bedroom door at night. The first night, I set it up just outside the door before I went to bed. I heard it go off several times that night. My cat learned almost immediately that the unit was making the scary noise and stayed away from it.
I have to say, I’m really pleased. The unit works pretty well at night, although the range is a little shorter than during the day. This works fine for us, because we use it like a tripwire to keep her from getting too close to our bedroom door, so the 2-ish foot range is just fine. My cat responded just as expected, quickly learning that when the unit is next to the door, she needs to stay away. Because of this, the unit usually only sprays once per night, when we turn it on and let it equalize. For our usage, we’re getting a really good life out of the batteries and the spray itself.
Det tyder på at den spotter noget om natten alligevel.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Men altså: Dårlig opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed!
Jeg må indimellem op at sige "godnat" en ekstra gang til Freddie, for indimellem er han også tungnem! Det virker som regel med et "Du skal sove - godnat!"
jan 2007
Ja, han er stædig som bare f.... hehe...
Han har aldrig fået lov at komme i soveværelset, har haft ham fra helt lille.
Jeg tror bestemt ikke han er utryg, han er bare for meget hyggebamse og vil gerne putte som vi gør når jeg ligger i sofaen. Han har masser af steder han kan putte og sove i, så det mangler han bestemt ikke. :o) og han får IKKE lov til at komme ind og sove om natten, gider ikke kattehår i sengen og han vil helst ligge helt i hovedet på mig + det bliver et katteræs med de andre når der bliver leget fangeleg om natten. :o)
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 63
Miss har accepteret at soveværelset ikke er tilgængeligt længere.. Kiwi, fatter det ikke altid, og vælger så, i stedet for at kradse på døren.. at gnide sine trædepuder ned af min larkeret dør - hvilket så lyder som negle på en tavle... :-S
Her i huset gider jeg ikke at råbe og skælde ud, så begge mine katte ved, at når jeg knipser med fingrene, så er det SLUT...
Dette gør jeg så også når jeg ligger i min seng og denne "lækre" lyd begynder.. Kiwi stopper stort set altid med det samme :o)
Jeg tror såmænd ik der er så meget at gøre end at ignorere ham...
SSSCAT Afskrækker