{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

DET LYKKEDES!!! :-D FEEEEDT!!!!! ( Sally :-) {{forumTopicSubject}}

Her i morges, opdagede jeg en helt og aldeles anderledes adfærd da jeg traf lille Sally udenfor. En adfærd så anderledes at jeg faktisk talt blev temmeligt målløs. Hun stak IKKE af, heller ikke selvom jeg var ret så tæt på mig.

Her til aften har den lille misser så været på besøg igen, og jeg tænkte. Ej, nu prøver jeg bare at sidde her og være MEGA tålmodig og rolig med den, og så bare se hvad der sker. smiley

Jeg sad ude på stenene i 3 timer, med Sally kun 2½ meter foran mig. Jeg prøvede så at lokke den i nærheden af mig med noget kattemad. Jeg sad og lokkede i faktisk lidt over en time, og det gik MEGET MEGET forsigtigt for sig for den lille. MEN MEN!! smiley Der skete også noget TOTALT HELT OG ALDELES uventet!!! smiley Sally kom HELT op til mig, og sad direkte foran min hånd og spiste. Efter godt og vel et kvarters tid hvor den bare havde siddet foran mig, forsøgte jeg om jeg kunne få lov til at røre hende. Efter yderligere godt og vel et kvarters "spørgen" om jeg måtte røre hende, fik jeg lov! smiley

Sally gav mig lov til at røre ved hende!! smiley WOW!!!!!! Fedest af det hele var, hun tilsyneladende mega godt kunne lide det!! smiley

Kig i mit foto album. smiley Det her var det absolut ALLER SIDSTE jeg NOGENSINDE vill drømme om jeg skulle få lov til at opleve med en vild kat!!!

http://kattegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=41660

Hvad jeg har fundet ud af yderligere er, at Sally i virkeligheden ikke er nogen hunkat, men derimod en hankat. Jeg er bare så vant til at sige "hun" om den. Men det er altså en dreng.
Dertil, er han desværre intet som helst andet end skind og knogler. Han er SPÆKKET med orm så det vil noget!! OG han har også temmeligt mange lopper. ( De kravler rundt på mig nu her faktisk. )

MEN MEN! Dette var så dagens store nyhed, og nu hopper jeg glad ud i bad og hugger hundenes loppeshampoo! smiley

WEEEEE!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DET LYKKEDES!!! :-D FEEEEDT!!!!! ( Sally :-)
  • #1   9. jun 2011 Øhhh... hjælp mig lige med at finde et mere passende navn til den end Sally! smiley Hehehehe

  • #2   9. jun 2011 Takker! smiley

    Har tænkt mig at ringe til dyrlægen i morgen og få fat i noget ormekur. Jeg vil prøve og lokke den til mig igen, så den kan få sig en ormekur og en loppekur. Ved dog ikke om man kan give sådanne to kure samtidigt? Kan man det?

    Jeg er bare mega stolt over jeg har fået lov til at røre den!! smiley Også selv om jeg vil tilstå og sige at det faktisk talt er nok en af de klammeste katte jeg har rørt nogensinde. Ulækker at røre ved, på grund af pelsen og at den er så meget skind og knogler som den er. Endda til trods for at den har spist her dagligt i faktisk talt RET så lang tid nu!! Godt og vel snart 2 måneder, så er den altså bare knogler og skind.


  • #3   9. jun 2011 Synes også godt man kan se det sådan set, at den er underærneret og har orm, på de billeder jeg har fået af den. Især billede 9 , 10 , 11 , 12 , 13 og 14 især. Dens krops facon.

  • #4   9. jun 2011 **nu hopper jeg glad ud i bad og hugger hundenes loppeshampoo! **

    Ikke til katten, vel?

    Du skriver 100% vildkat på profilen. Arh, mon dog smiley

    Navneforslag: Mally, O' Maley, Sammy ...


  • #5   9. jun 2011 Hehehe. Kan ikke svare dig Tinka. Den har opført sig 100% som en vild kat ville gøre, til og med i dag. Jeg er selv temmeligt overrasket og er også blevet lidt i tvivl.

    O´Maley kan jeg godt lide. smiley Sammy ligger for tæt op af min hunds kælenavn, som er Sammi. Han hedder egentlig Samson, men jeg kalder ham for Sammi.. Nogen gange også for Sammi-mand.


  • #6   9. jun 2011 Og Tinka. Nej det er ikke katten der har fået sig et bad med hundenes loppeshampoo. smiley Det er mig der har været i bad og har brugt mine hundes loppeshampoo, fordi katten var så loppebefængt at min hud var blevet ret levende at jeg havde rørt ved den. smiley

    Mit tøj og håndklædet jeg brugte til at tørre mig med efter badet, har fået sig en kogevask. smiley


  • #7   10. jun 2011 Oki doki. Fra nu af hedder Sally så O´Maley. smiley
    Og som "drille-navn", som jeg kaldte den i dag, Sally O´Maley. smiley Hehehehe


  • #8   10. jun 2011 Dog, dertil. Om katten HAR været i hænder på et eller andet tidspunkt før, det kan jeg faktisk ikke sige, da det ikke er første gang det er lykkedes mig at komme i kontakt med et vildt dyr. Jeg har prøvet det et par gange før, og ikke bare med katte, men også havmåger, falke og svaner.

    Det startede sådan set da jeg var 6 år gammel og kom i Tivoli, hvor der var en opvisning med nogle elefanter der var klædt overdimensioneret meget ud. Alle mennesker hujede og klappede, og jeg stod bare og græd og var vildt ked af det. Årsagen til jeg var ked af det var, at jeg ikke kunne lide at elefanterne skulle opvise sig på den måde og lave alle mulige dumme kunstner, og jeg brød mig SLET IKKE OM at de skulle være klædt ud!!
    Jeg syntes de var så smukke, at det var en decideret skændsel at klæde dem ud på den måde, og gemme deres egentlig skønhed af vejen, og jeg syntes det var synd at de stod deroppe på scenen, istedet for at rende rundt ude i junglen sammen med de andre elefanter. 6 år gammel, og jeg var pisse ked af det, på nogle elefanters vegne.

    Da elefanterne skulle tilbage til deres stald, hvor den end var, var der linet en vej op for dem med tove som ikke måtte passeres. På den måde kunne elefanterne komme forbi, uden at komme i kontakt med de tusindevis af mennesker der stod i stimer langs tovene. Jeg selv stod helt forrest ved tovet, helt oppe.

    De to elefanter gik forbi, og var sådan set ligeglade med de tusinder af mennesker. De gad dem ikke, og skulle bare tilbage til deres stald. Da de havde passeret mig, stod jeg stadigt og snøftede, mens jeg bare fulgte dem med mit blik uden at sige noget som helst, eller række ud efter dem eller noget. Jeg kiggede bare, og stod og snøftede over deres dumme udklædninger der skjulte deres sande skønheder.

    Af en eller anden grund, vendte den ene af de to elefanter om da den var nået godt og vel 5 - 6 meter væk fra mig, efter at have passeret mig. Den vendte sig bare om, imod sin førers vilje og gik direkte og helt bevidst hen til mig, hvor den stillede sig op foran mig. Jeg stoppede med at græde lige der, og begyndte istedet at smile, mens jeg lod den kæle og føle mit ansigt med sin snabel, samtidigt med jeg kælede dens snabel med min lille barnehånd. I første omgang, blev folkene omkring mig lidt skræmte og bakkede væk. De selv samme mennesker der aller først havde stået og rakt deres lange arme ud efter dem, i håbet om at få dem at føle mod deres hænder. De mennesker, de bakkede bagud og væk fra mig og elefanten, da elefanten kom hen og stillede sig op foran mig. Da de så havde fandt ud af, efter et lille minuts tid, at elefanten sådan set bare ville kæle med mig og snakke med mig, og få mig til at holde op med at græde, begynde de atter at gå frem imod den. De begyndte atter at række deres arme frem, for de ville da også gerne snakke med den, røre ved den og kæle med den, ligesom jeg stod og gjorde. Men den ville elefanten ikke. Den gad dem ikke! Den fjernede sin snabel fra mig, og gik væk og hen til den anden elefant og deres fører.

    Lige siden dengang, har jeg haft et eller andet med dyr som jeg ikke kan sætte ord på hvad egentlig er.

    Den næst fedeste oplevelse og uforglemmelige oplevelse jeg har haft, var da jeg var 16 år og sad på molen ved havnen og bare kiggede ud på havet. Jeg sad med en fransk hotdog og havde bare forelsket mig i udsigten og var gået totalt væk fra bevidstheden om tid og sted og franske hotdog. Lige pludseligt, var der en havmåge der sad cirke to meter fra mig og bare kiggede på mig. Jeg gad ikke flytte mig. For sjov skyld knækkede jeg et stykke af min hotdog af, og smed det hen til mågen. Den var jo alligevellet blevet kold og kedelig, mens jeg havde siddet og gloet ud på havet. Mågen, den ville rigtigt gerne spise den for mig. Det havde den ikke noget imod! Så jeg brækkede flere og flere stykker af, og fodrede den med. Til sidst fik jeg den til at spise direkte fra min hånd, endda selvom jeg lagde et par fingre på dens fjerpragt.

    Så om katten her vitterligt har været i hænder før, eller om jeg bare har haft dyreheldet med mig endnu en gang. Det ved jeg faktisk talt ikke! smiley Hehehe


  • #9   10. jun 2011 Havmågen jeg snakkede med var en af denne art.

    (link fjernet)



Kommentér på:
DET LYKKEDES!!! :-D FEEEEDT!!!!! ( Sally :-)

Annonce