1.195 visninger
|
Oprettet:
Hvilken race er min kat? {{forumTopicSubject}}
Jeg har min lille prinsesse mis som er 3 måneder og nogle dage . Jeg ved moderen er en ren maine coon men kan man se på killingen om den er en blanding eller er ren maine coon ?
Derud over så ønsker jeg mig en kastreret han maine coon kan man godt sætte hende sammen med en kastreret han ?
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 130
men ja der er da intet galt i at sætte en kastrat sammen med din hunkat. Tværdigmod. Hvis mor katten er parret med ren maine coon han, burde man nok ha billed af ham, eller endnu bedre, se ham live.. så man kan danne sig et indtryk af hans psyke osv. Jeg så begge forældre til min Maine coon pige og ville absolut ik ha nøjes med mindre, de var meget kærlige og flotte i pelsen osv. Kontakt evt sælger og få oplysninger om far katten.
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
Smiler lidt, den bedste måde er at katten har stamtavle, så er du sikker på den er ren racet.. men ellers kik på div Maine Coon her inde, og se om din ser sådan ud..
ang en ny kat, ja mon ikke.. men det kommer jo lidt an på den voksne, om han har nemt ved at tilpasse sig.. det burde nuværende ejer vide..
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 65
Stakkels mis.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Og få for søren det halsbånd af den stakkels killing. Det er muligt at du synes det er smart, men det synes en kat ikke. Er katten uheldig så dør den eller koster dig en formue i dyrlægeregning, hvis den kommer til skade med det. At klokken så oveni er en kæmpe stress faktor er et andet problem.
Ja du kan sagtens have en kastrat sammen med hende. Men du vil kunne få problemer hvis hun ikke osse er steriliseret.
apr 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 3
apr 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 3
Hvilken race er min kat?