{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Hvilken race er min kat? {{forumTopicSubject}}

Jeg har min lille prinsesse mis som er 3 måneder og nogle dage . Jeg ved moderen er en ren maine coon men kan man se på killingen om den er en blanding eller er ren maine coon ?
Derud over så ønsker jeg mig en kastreret han maine coon kan man godt sætte hende sammen med en kastreret han ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken race er min kat?
  • #1   10. jun 2011 Den eneste måde du med sikkerhed kan se om din kat er ren Maine coon er hvis der er stamtavle på ;0) det er fx ikke til at se om din pige er blandet med en norsk skovkat og Maine coon så desværre kun papirende kan fortælle dig det og så det andet spørgsmål :0) ja du kan med fordel få en kastrat med hjem :0))

• #2   10. jun 2011 Måske lidt overdrevet overskrift..HJÆLP!!!!

men ja der er da intet galt i at sætte en kastrat sammen med din hunkat. Tværdigmod. Hvis mor katten er parret med ren maine coon han, burde man nok ha billed af ham, eller endnu bedre, se ham live.. så man kan danne sig et indtryk af hans psyke osv. Jeg så begge forældre til min Maine coon pige og ville absolut ik ha nøjes med mindre, de var meget kærlige og flotte i pelsen osv. Kontakt evt sælger og få oplysninger om far katten.

• #3   10. jun 2011 Den overskrift er vist lidt overdrevet..

Smiler lidt, den bedste måde er at katten har stamtavle, så er du sikker på den er ren racet.. men ellers kik på div Maine Coon her inde, og se om din ser sådan ud..

ang en ny kat, ja mon ikke.. men det kommer jo lidt an på den voksne, om han har nemt ved at tilpasse sig.. det burde nuværende ejer vide..

• #5   10. jun 2011 Halsbånd med klokke !!
    Stakkels mis.

• #6   10. jun 2011 Du bør gå ud fra at din killing er en blanding.

Og få for søren det halsbånd af den stakkels killing. Det er muligt at du synes det er smart, men det synes en kat ikke. Er katten uheldig så dør den eller koster dig en formue i dyrlægeregning, hvis den kommer til skade med det. At klokken så oveni er en kæmpe stress faktor er et andet problem.

Ja du kan sagtens have en kastrat sammen med hende. Men du vil kunne få problemer hvis hun ikke osse er steriliseret.

• #8   10. jun 2011 Hun er en indekat og kan ikke komme til at side fast i noget ja moderen er en ren racet kat . Men faderen er ukendt men moderen boede et sted fyldt med maine coon så tror da hun er ren racet , Hun er ikke døv tvært imod . Hun kommer når man kalder . Og tak for alle svarene med om jeg kan købe en kastreret han kat som hun kan gå sammen med (: Der ud over så er hun langhåret . Men hun havde 3 søskende som ikke var . Og hendes pels blivere længere endnu da hun stadigvæk kun har killinge pels .

• #11   11. jun 2011 Hehe hendes halsbånd er købt så hvis hun sidder fast i noget går den op og derfor kvæler den hende ikke . Den er købt i maxi zoo der skal ikke meget til for at den går op. Det er et halsbånd som er beregnet til uden dørs katte som kan sætte sig fast i alt muligt så jeg er ikke urolig for jeg ved den ryger af hvis den sætter sig fast i noget . Jeg ved godt en killing er over alt .

Kommentér på:
Hvilken race er min kat?

Annonce