{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.504 visninger | Oprettet:

Stephanie p
Stephanie p
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13

Når to katte bliver til en kat. :( {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg havde en hunkat, som jeg fik for et år siden fordi der hvor hun boede skulle hun aflives. Jeg nåede at have hende i et år, hvor jeg så fandt hende kørt ned igår. Det er noget man ikke ønsker for nogen. smiley . - for pokker det gør ondt indeni. smiley Jeg har dog også en anden hankat, og nu er det mit spørgsmål til jer kommer: Han opfører sig mærkeligt, og da Mille (som hun hed) levede var han meget optaget af hende, og søgte hende meget, nu går han bare rundt og ved ikke hvor han skal gøre af sig selv. Han ligger på hendes plads, som han aldrig har gjort før.
Hvad skal jeg gøre ved ham, skal jeg bare give ham den ekstra opmærksomhed?
Suk.

- Tak for hjælpen på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når to katte bliver til en kat. :(
  • #1   10. jun 2011 Hvis han virkelig lader til at mangle selskab, vil det måske være en fordel at finde en ny legekammerat til ham..
    Gerne en der har nogenlunde samme alder som ham selv..

• #2   10. jun 2011 Man kan jo sige at han ikke ved hvad der er sket så lige nu savner han hende fordi hun ikke er hjemme som hun plejer.
    Har selv prøvet det og vi fik en ny kat da han blev ved med at lede efter sin bror

• #3   10. jun 2011 lad din tilbageværende kat se at din hunkat er død så den ikke går og leder efter den. måske den vil falde lidt til ro af det. dyr savner også, og det kan være svært at vurdere om en kat mangler selskab eller kun vil acceptere sin tabte ven. giv det tid og stol på din fornemmelse.

• Stephanie p
    Stephanie p Tilmeldt:
    dec 2008

#4   11. jun 2011 Tak, for svarende.
    Mille-pigen har blevet begravet ihaven, og tænkte først over det senere at den anden kat skulle have set hende. smiley .
    Men jeg ser tiden an, og ser om det er en ny kat vi skal have til ham, eller hvordan. Pt er det fordi han savner hende helt vildt, når man siger Mille's navn er han der med det samme osv.

Men igen, tak for svarende. Kan jeg gå lidt ud fra det og min egen fornemmelse.

• #5   11. jun 2011 Min Liva er stukket af hjemmefra (væk siden mandag).. Hun gik sammen med Demsey som indekat og han teer sig faktisk lidt alladin.. Han ved ikke rigtig, hvad han skal give sig til, samtidig "klistre" han til vi andre nu også vores hund..
    Jeg synes foruden at hun mangler i flokken,er det modbydeligt ikke at vide hvor hun er og om hun er i live endnu.. Så kan godt følge din sorg.. Håber I med tiden kommer ovenpå igen..

• #6   11. jun 2011 *alla din skulle der have stået..

• Stephanie p
    Stephanie p Tilmeldt:
    dec 2008

#7   11. jun 2011 Vibeke :
    min kusine har prøvet det samme med at hendes kat igennem 7 år, lige pludselig er væk hjemmefra. Og nu går hun med den følelse af hun ikke ved hvad der er blevet af katten, en uvished. Øv. - Jeg ved idet mindste at min Mille er død, og at jeg bare må videre. - det med den uvished, må virkelig ikke være sjov. Selvom det er det jeg går igennem nu, heller ikke er spor sjov. smiley .. - Men siger til mig selv, at hun er blevet til en smuk stjerne oppe i himlen. Suk.

Håber at din kat kommer hjem igen, det har man hørt før at de lige pludselig gør.
    - har du tænkt dig at få en ny med tiden, hvis den anden kat fortsætter?

- Min kat har lavet pøller lige ved siden af kattebakken, og render mig i numsen, rendt ud sagt hele tiden. dog er jeg i tvivl med ny kat, og så snakker vi om nogle måneder hvis det så er. Er slet slet ikke over Mille endnu. smiley

• #8   12. jun 2011 Puha ja.Det var og så her i weekenden at vi var tæt på at miste Gina. pga hun har været meget syg.

• Stephanie p
    Stephanie p Tilmeldt:
    dec 2008

#9   12. jun 2011 ja, det er ikke sjovt. smiley

• #10   12. jun 2011 Nej det er hårdt.

Hun er dog heldigvis lige kommet hjem. Men ikke helt på toppen endnu.

• #11   12. jun 2011 Så Liva her til aften, fulgte efter hende og fik kaldt hende til mig, fik hende i min ene hånd -men desværre var hun så bange at hun fik revet sig løs igen! ØV ØV! Jeg ved nu at hun er i live, men ved ikke om jeg kan kalde hende til mig igen og fange hende?

• #12   12. jun 2011 Mht en ny kat, regner jeg ikke med at skulle have en ny til flokken.. Ikke endnu ihvertfald..

• Stephanie p
    Stephanie p Tilmeldt:
    dec 2008

#13   13. jun 2011 okay, det er da altid noget du ved at hun er live. Håber at du fanger hende, så hun kan komme ind igen. Hvad med at ryste med godbidder eller mus eller lign. Kunne være det kunne hjælpe

• #14   13. jun 2011 Jeg har været ude med foder, har lagt grus fra bakken udenfor, har prøvet at lade et vindue stå åbent om natten, hvor der er ro på ejendommen osv..
    Desværre ingen glimt af Liva i dag.

• Stephanie p
    Stephanie p Tilmeldt:
    dec 2008

#15   14. jun 2011 hmm, kan den ikke lide noget bestemt legetøj? hmm. ellers er jeg lost hvad man ellers skal, når det andet ikke hjælper.

• #16   14. jun 2011 Jo, hun har en mus, men den kan ikke sige noget..

Kommentér på:
Når to katte bliver til en kat. :(

Annonce