Når to katte bliver til en kat. :( {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg havde en hunkat, som jeg fik for et år siden fordi der hvor hun boede skulle hun aflives. Jeg nåede at have hende i et år, hvor jeg så fandt hende kørt ned igår. Det er noget man ikke ønsker for nogen.
. - for pokker det gør ondt indeni.
Jeg har dog også en anden hankat, og nu er det mit spørgsmål til jer kommer: Han opfører sig mærkeligt, og da Mille (som hun hed) levede var han meget optaget af hende, og søgte hende meget, nu går han bare rundt og ved ikke hvor han skal gøre af sig selv. Han ligger på hendes plads, som han aldrig har gjort før.
Hvad skal jeg gøre ved ham, skal jeg bare give ham den ekstra opmærksomhed?
Suk.
- Tak for hjælpen på forhånd.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Gerne en der har nogenlunde samme alder som ham selv..
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 8 Svar: 99
Har selv prøvet det og vi fik en ny kat da han blev ved med at lede efter sin bror
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
dec 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
Mille-pigen har blevet begravet ihaven, og tænkte først over det senere at den anden kat skulle have set hende.
Men jeg ser tiden an, og ser om det er en ny kat vi skal have til ham, eller hvordan. Pt er det fordi han savner hende helt vildt, når man siger Mille's navn er han der med det samme osv.
Men igen, tak for svarende. Kan jeg gå lidt ud fra det og min egen fornemmelse.
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 109
Jeg synes foruden at hun mangler i flokken,er det modbydeligt ikke at vide hvor hun er og om hun er i live endnu.. Så kan godt følge din sorg.. Håber I med tiden kommer ovenpå igen..
aug 2010
dec 2008
min kusine har prøvet det samme med at hendes kat igennem 7 år, lige pludselig er væk hjemmefra. Og nu går hun med den følelse af hun ikke ved hvad der er blevet af katten, en uvished. Øv. - Jeg ved idet mindste at min Mille er død, og at jeg bare må videre. - det med den uvished, må virkelig ikke være sjov. Selvom det er det jeg går igennem nu, heller ikke er spor sjov.
Håber at din kat kommer hjem igen, det har man hørt før at de lige pludselig gør.
- har du tænkt dig at få en ny med tiden, hvis den anden kat fortsætter?
- Min kat har lavet pøller lige ved siden af kattebakken, og render mig i numsen, rendt ud sagt hele tiden. dog er jeg i tvivl med ny kat, og så snakker vi om nogle måneder hvis det så er. Er slet slet ikke over Mille endnu.
jan 2011
Følger: 21 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 102
dec 2008
jan 2011
Følger: 21 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 102
Hun er dog heldigvis lige kommet hjem. Men ikke helt på toppen endnu.
aug 2010
aug 2010
dec 2008
aug 2010
Desværre ingen glimt af Liva i dag.
dec 2008
aug 2010