584 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

farve på cleopatra? farve på cleopatra?

hej alle. håber nogen vil hjælpe mig med farven på min pige Cleopatra smiley
-er hun bare blå? eller er der sølv? når jeg puster ned i pelsen, kommer der en lys cirkel, betyder det at hun er sølv eller hvordan?
hun er ikke helt ensfarvet, men har lidt mere "lysegrå" hår på brysret. og derudover nogle enkelte (der kommer flere og flere) hvide hår, henover det nederste af ryggen, (så vidt jeg ved der hvor pigmenteringen løber op når farven på katten bliver til?) eller hvad smiley
nå håber ikke det blev alt for kludret smiley
- derudover lige et spørgsmål mere. jeg synes hun er lidt spinkel af at være norsk skovkat (uden tavle = blanding, what ever :)) er hun lille af sin alder, hun er fra august 2010? hun vejede 3,2 kg for en måneds tid siden. (begge hendes forældre er store katte smiley
hvad synes i ?

tak til dem der gad at læse dette.
god pinse smiley vh michelle og misserne (med masser af nye billeder smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  farve på cleopatra?
  • #1   11. jun 2011 Hmm jeg ville kalde hende blå.... men kan godt forstå forvirringen...
    Min ældste pige, Miss er efter dyrelægens udsagn en blanding hvor der hvert fald er russian blue i... og hendes pels er også svær at blive klog på... alt efter lyset, er hun alt fra grå, til blålig til sølv af se på smiley
    mht en lyse cirkel - det er nok underulden du kan se... Miss er næsten hvidt..

Mht vægten.... selvom forældrene er store, tror jeg ik det betyder så meget for en blandings kat.
    Kiwi, min "lille" af pigerne, er halv huskat, halvt maincoon - hendes far er en 18kg maincoon... Kiwi er lidt større end en alm huskat og vejer knap 4 kg..

efter min mening skal du ikke tænke så meget i vægten, men om hun har den størrelse hun skal ha - ergo, at hun hverken er for tynd eller for tyk.. det andet er bare tal.. og husk, hun er ikke engang et år endnu - hun vokser endnu jo smiley

Håber det var svar nok..

Og forresten - smukke missere du har smiley

• #2   11. jun 2011 Det er en smuk blå pige du har dig:)

Med hensyn til vægten så er det en fin størrelse hun har taget i betragtning at hun ikke er ældre. Voksne hunner ligger på ca 3,5- 4,5 kg og er voksne når de når de 3 år:) så hun har lidt tid til at tage de sidste gram på hehe:)
    God weekend til dig og mislingerne:)

• #3   11. jun 2011 En smuk blå pige , hun er ikke smoke ..

Ang . vægt hun er jo i rangle aldren , hvor de rigtig vokser i alle retninger LOL Så nogle får sådan et ranglet udtryk i en periode
    Så og det er jo også forskel katte som det er ved mennesker , nogle bliver lidt større eller breder en andre ;-))
    Så hvis du bare kan se at hun trives så er det godt .

Marika : Hold da op jeg har stadigvæk til gode at se en 18 kg maine coon her hjemme i DK .

Ham er skulle være en af verdens størreste maine coon på ca 17.5 kg
    Godt en stor og tyk bamse ;-))

http://translate.google.com/translate?hl=da&langpair=en%7Cda&u=http://www.verismocat.com/htmscripts/leo-guinness.htm

• #4   11. jun 2011 okay tak for svar smiley og tak for komplimenterne til mine små børn smiley
    ja ville os selv gætte på at hun var blå, men så ser man andre som er blå og de har en anden nuance osv smiley forvirring smiley

og det med vægten, ja hun er i rangle alderen og ser også rimelig ranglet ud, men sammenligner bare med min anden misser, (hellig birma) han er meget mere rubust og man kan slet ikke mærke knoglerne på samme måde som ved hende, ham er jeg nærmere i tvivl om, om han er lidt tyk smiley hehe. men hellere det end undervægtig. men hun ser ud til at ha det fint, og hun får al den mad hun kan spise smiley (meget) så tror bare jeg vil holde øje med at hun ikke går ned i vægt:)

• #5   11. jun 2011 Den er blå.. hvis du vil se en blå sølv se se min Ronaldinho

Knus lene

• #6   12. jun 2011 jeg har heller ikke sagt han ikke var for tyk, vel?? smiley
    Men en kæmpe kleppert... hehe...

Kommentér på:
farve på cleopatra?

Annonce