Underlig halten {{forumTopicSubject}}
Har et lille spørgsmål omkring halten. Her for godt og vel 5 dage siden, blev Viggo halt på bagbenet efter et hvepsestik mellem hans trædepuder.
Han har så bare tulret rundt indendørs på tre ben, og taget den med ro. I forgårs stoppede han så med at halte, men jeg lod ham alligevellet blive indendørs i endnu et døgn for at være på den helt sikre side. Al halten var stadigt væk her i morges, hvor jeg lod så lod ham komme ud og lege. Han har så været ude og lege faktisk talt hele dagen og har hygget sig gevaldigt, men her til aften da han kom ind igen var han af en eller anden årsag atter halt, men uden nogle hævelser, ømme eller semrtefulde trædepuder eller noget som helst andet. Han halter bare godt og grundigt her til aften. Lidt som på en måde som om foden/benet ikke vil som han vil, som ala min mor med hendes sclerose.
Kan der være noget fra hvepsestikket der er uset, eller noget andet? Nogen der har nogle gæt eller påhit?
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 17 Svar: 93
Hvorfor har du ikke haft taget ham med en tur til dyrlægen. Du skrev han havde været hævet, i smerte og halter?
Tror det ville være en yderst god i det at tage kontakt til en dyrlæge.
Ingen herinde er dyrlæge, eller jo, kunne være der sidder nogle få. Men uanset hvad, så er det nok din dyrlæge der kan gøre og rådføre dig på bedst mulig måde.
Held og lykke med mislingen.
Underlig halten