{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.178 visninger | Oprettet:

Flytning af kat. {{forumTopicSubject}}

Hey alle..

Så skete det per 15. 8 . Flytter mig og min kæreste (og sunshine) naturligvis. Til Skanderborg..

Mit spørgsmål er: Når nu vi flytter er det så en god ide at tage Sunshine med først og lade hende blive i transport kassen, eller sidst også lade hende gå frit, har hørt forskellige meninger på hvad der var bedst smiley Og er det ikke en god ide at hun får noget, så hun ikke bliver utålmodig, hun har en manig med at stikke poten på ens arm og kradse når hun ikke gider være der inde mere. Kan egentlig godt forstå hende, det nok ikke sjovt at være sådan et lille sted.

Og kan hun gøres til indekat, nu hun har været ude så længe? Hun går næsten kun ud når hun skal tisse, og når hun skal "lege" med fuglene uden for..
Min kæreste siger hun skal gå i sele, men jeg kan jo ikke tvinge damen til det, hvis ikke hun bryder sig om det.

Er der nogen ting, jeg burde anskaffe mig, nu hvor hun skal være indekat? hun har et kradsebrat og lidt legetøj, men ja.. det er ikke noget hun bruger, nu hvor hun er ude.

Og er der nogen ting, jeg bør være opmærksom på, så hun ikke bliver totalt forvirret i hovedet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning af kat.
Kommentér på:
Flytning af kat.

Annonce