{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Zooplus spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Tænkte at denne tråd kunne gavne mange nye brugere på Zooplus, og tænkte at i erfarende brugere kunne give nogle gode svar på spørgsmål om Zooplus.
Så her er lige et par spørgsmål og i andre er velkommende til også at stille spørgsmål til Zooplus:
Hvilken en af hjemmesiderne er billigst altså den danske, tyske eller engelske?
Hvor lang tids levering ?
Hvad koster levering?
Er den virkelig billigere end andre hjemmesider ?
smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zooplus spørgsmål
  • #1   25. jun 2011 den engelske trækker færrest penge fra min konto for de samme varer, så har kun et alt inkl svar.
    synes fragten er mindre medtaget på de end uk vare. en herinde sagde dog at altsammen bliver sendt fra samme sted. ved ikke om det passer. fra england er det ca 5 dage undervejs. ved ikke om der er andre sider. har endnu ikke fundet en side andre end zooplus hvor jeg kan bestille alle de produkter jeg vil ha et sted, så derfor bruger jeg det.


  • #2   25. jun 2011 Okay smiley
    Ved du hvor lang tid fra Tyskland ?


  • #4   25. jun 2011 Det er forskelligt hvilken der er billigst, så det er en god ide at finde varene både på .de .co.uk .com og .dk og se hvor man spare mest

  • #5   25. jun 2011 uanset hvor man bestiller fra bliver det sendt fra deres lager i tyskland

  • DKB
    DKB Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18
    #6   25. jun 2011 Bestiller du for over 69 euro på den tyske side, er fragten gratis. Ellers koster det ca. 7 euro. Fra den engelske koster det ca 10 pund.

    Hvilken side der er billigst, afhænger meget af hvad du bestiller, og hvilke rabatkoder der er i omløb. Læg alle varer i kurven på begge sider, og sammenlign - husk dog kursforskellen. En ting er dog sikkert, og det er at den danske side er dyrest, så der kan det slet ikke betale sig at købe fra.

    Jeg har ventet 3-7 dage på alle mine leveringer, og har der været problemer med varen har jeg altid fået refunderet en del af beløbet.


  • #7   25. jun 2011 Tak for jeres gode svar. Jeg har nu bestilt over Tyskland da den engelske ikke havde det ene foder hjemme som jeg skulle bruge og har ikke tålmodighed til at vente smiley Men ja den engelske var billigst da jeg sammelignede .
    Glæder mig til at få mine vare, håber de bliver sendt i dag så jeg har dem i starten af næste uge.


  • #8   25. jun 2011 Vil lige sige at i får aldrig gratis fragt når i bestiller udlansk uanset site, dette gælder kun får selve landet hvis man bor i den..

    feks den danske er go nok, der ville i få den gratis fragt hvis i bestiller over 299 kr mener jeg den er.. Men uanset hvordan i vender og drejer tingene så kan det IKKE betale sig at bestil hjemme, dette er grundet vores høje moms..

    Fragt prisen for udlandsk er altid fast uanset hvor manget man bestiller for, feks uk der ligger den fast på omkring 85 kr.. Dette varier inkl deres priset grundet valutaen, derfor skal i altid kigge de forskellige igennem hvor valuten er billigst hvergang i bestiller.. Hvis altså i vil sparer nogle håndører ellers bestiller jeg fast fra den uk side, da jeg er lidt down men ved at den altid er billigere end hvis det er dansk..

    levering tiden varier jo alt efter varen er hjemme osv, så der går typisk mellem 3-7 dage skal man regne med.. Dog har jeg mest oplevet de der 3-4 dage og jeg har modtaget min varer.. Som Atli foto siger så sender det altid fra det tyske lager, ved ikk om med tiden vil blive sendt fra det danske lager hvis altså de får en herhjemme.. Den danske er realtiv ny og derfor ses der ikk så mange varer endnu på selve siden..

    Har læst fra nogle herinde at man dog skal være obs hvis man bor i etagers, jeg ved det ikk da jeg bor i stuen.. Men kunne forstille mig at så skal man hente varen selv på nærmeste GLS butik som feks hos mig er det en boghandel..

    Ja den er billigere end andre, igen grundet vores høje moms..


  • #9   25. jun 2011 Kæft hvor jeg staver super godt idag, så stave fejl er gratis idag...

  • #10   25. jun 2011 •((¯`Cayica - Nu m. små uldtotter´¯))• -> Jo man får gratis fragt hos zooplus smiley Man skal bare bestille over et vis antal beløb, så er det gratis smiley Det er ret nyt, så måske du bare ikke har opdaget det endnu.

  • #11   25. jun 2011 Har næsten lige bestilt, så nej det gør man ikke og jov hvis man bestiller fra den danske og sådan har det altid været.. Man skal bo i den påglældene land for at fri fragt er gælende uanset site.. Det kan man os læse sig frem til..

  • #12   25. jun 2011 Within Great Britain, orders are shipped free if you spend £19 or more. Delivery for all other orders is only £2.90. Please note that shipping to the Highlands, UK Islands and Channel Islands incurs an extra charge

    taget fra deres side af..


  • #13   25. jun 2011 tysk sikker på der står det samme:
    Innerhalb von Deutschland liefern wir ab einem Bestellwert von nur 19 Euro versandkostenfrei!. Sonst berträgt das Porto nur 1,90 Euro. In Österreich erfolgt die Lieferung ab 29 Euro portofrei (sonst 2,90 Euro). Alle Versandkosten in diese und 16 weitere Länder finden Sie

    dansk:
    Til Danmark leverer vi gratis fra en bestillingsværdi på kun 299 kr! Ellers påregnes der et mindre gebyr på 29 kr. Se leveringspriser for alle lande her.

    Men man skal bestille fra landes sider og komme fra den pågældne land før fragten er fri.. Så bestiller du fra zooplus.dk og bestiller over 299 kr ja så får du gratis fragt.. Bestiller du på zooplus.co.uk så er der en fast fragt pris uanset hvor meget du bestiller os selvom du bestiller over deres gratis fragt pris for du skal bo i england for at få den frie..

    Så hvis du har oplevet ikk at betale fragt så har de snydt sig selv, men det kan ikk lade sig gøre med handlens reglerne.. Deres sider arbejder heller ikk sammen så på den måde kan den heller ikk udregne om man feks har bestilt over 299 kr i vores danske øre da de jo regner med den pris som køres på den side man nu engang bestiller fra..


  • #14   25. jun 2011 •((¯`Cayica - Nu m. små uldtotter´¯))• - Du sidder og modsiger dig selv med det sidste svar du gav smiley

  • #15   25. jun 2011 Med hvilken del?

  • DKB
    DKB Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18
    #16   25. jun 2011 Gå ind på zooplus.de. Læg for over 69 euro i kurven, vælg DK som land. Tada! Fri fragt smiley

  • DKB
    DKB Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18
    #17   25. jun 2011 http://www.zooplus.de/content/shippingcosts
    Og det kan sågar ses her.


Kommentér på:
Zooplus spørgsmål

Annonce