{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

Skal jeg stadig give hende mælk? {{forumTopicSubject}}

Dette indlæg er mere relateret til dem der deltog i tråden jeg lavede, vedrørende den lille killing, som min søster købte. Den var jo som I ved noget yngre end de 12 uger, men dyrlægen og flere af jer skød på hun var de 9-10 uger gammel. Men jeg var hele tiden i tvivl pga. hendes lille størrelse.

Det gode er at hun er begyndt at tage på, selvfølgelig er hun stadig uhyr tynd, men man kan begynde at mærke, hun får noget ordentlig mad her frem for chips, småkager og andet fra gulvet hun måtte slås sig til der hvor hun kom fra.
Efter at have givet min søster en skidebalde over at have købt killingen i medlidenhed og fordi den var yngre end de 12 uger - så tog jeg som sagt killingen over til mig.
Her har hun nu været nogle dage.
Har dog et lille spørgsmål.

hun vil ikke spise tørkost.
Hun får her vådkost, kogt kylling og ris, med creamfraise græsk yogurt. har forsøgt at bløde tørkosten op, og endda også prøvet at blande det alm. i nogle af de forskellige retter vi servere. Men hun finder alligevel vej uden om tørkosten, eller spytter det ud. Vi har forsøgt forskellige produkter af tørkost som vi bruger herhjemme - men intet.

Når hun kravler op i mit skød, hvilket hun gør hele tiden, så prøver hun ind i min armhule eller arm at snuppe snude mod flere gange, som søger hun efter dievorten på en mormis.
Jeg kunne så godt tænke mig at vide om jeg skal prøve at få fat i noget KMR mælk, eller andet mælkeerstatning. Tænkte nemlig, Ingen ved jo helt med sikkerhed hvor gammel hun er - og jeg tænkte på, hvis hun nu har BEHOV for mælken, og søger den tryghed ved mig som hun fik ved mormissen da hun var diende hos sin mor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg stadig give hende mælk?
Kommentér på:
Skal jeg stadig give hende mælk?

Annonce