{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Klippe negle {{forumTopicSubject}}

har en veninde som har sat sin tvivl i mig. hun spurgte og jeg nu huskede at klippe hans negle, og hvs ikke jeg gjorde det om jeg så fik dyrelægen til det. jeg havde faktisk iikke regnet med at det var nødvendigt? hvad er jeres mening? klpper i selv neglene på jeres kat/ katte?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klippe negle
  • #1   28. jun 2011 Jeg klipper neglene på min smiley

  • #3   28. jun 2011 Ja jeg klipper på forpoterne. Mine katte er indekatte. Men det er ikke noget der sker hver måned. Og når jeg klipper tager jeg kun spidserne.
    Har du ikke prøvet det før, så få dyrlægen til at vise dig hvordan. Du kan skade katten ved at klippe for meget.


  • #5   28. jun 2011 det er IKKE nødvendigt på en kat.
    grunden til nogle gør det er for at undgå at katten kan kradse så voldsomt og er kun det yderste af spidsen.
    det er et krav når man er på udstilling men er udelukkende for at skåne dommer for evt kradsemærker smiley

    et kradsetræ er nok for kattens skyld, men ønsker du det kan du tage spidsen.


  • #8   28. jun 2011 jeg klipper nu men det er absolut ikke af nød. synes det er dejligt at kunne når man skal til dyrlæge og gør det fast udelukkende for at holde det ved lige så de stadig finder sig i det smiley

Kommentér på:
Klippe negle

Annonce