{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Ny lille fister? {{forumTopicSubject}}

Hej! smiley

Jeg har en 6 år gammel hankat, som er fra 2005.

Han er en meget selvstændig kat og nyder livet som så mange andre... men han er begyndt at kede sig... det er sådan jeg opfatter det... han kommer hele tiden hen og vil have mere opmærksomhed, meget mere end før...

Mig og min familie tænker på om han ikke godt kunne have brug for en legekammerat, et extra familiemedlem..
Altså en killing...

MEN... han er som sagt 6år gammel... hmmm...

Af jeres erfaring med 'flere' katte, vil jeg så spørge om:

-Ville han have godt af at få en ven, han kan ligge i sofaen og kæle med?

-Ville det være bedst at han bare vil være enekat resten af livet?

-Skulle der komme et extra familiemedlem, ville det så være bedst, en han eller hun killing?


TAK, på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny lille fister?
  • #1   3. jul 2011 Spørg en person på 50 år, der altid har været alene og aldrig har været vant til børn, hvad han ville side til at skulle have et barn på 6-7 år boende i døgndrift.

    Hvis du vil give ham selskab, så anskaf ikke én, men to killinger (gerne søskende). De kan så afreagere voldsomme barnelege indbyrdes og den voksne kan iagttage dem på afstand og måske på et tidspunkt deltage, hvis han gider.

    Jeg ser nu, at din kat kan gå udenfor og så tror jeg ikke, han har behov for andet katteselskab end det derude. Tværtimod sætter han nok pris på den fred og ro der er, når han kommer ind igen

    Du skriver, at han er hankat - Er han ikke kastreret?.
    Een killing vil i mangel af bedre opsøge den voksne for at lege. Det stresser den voksne, der enten vil gemme sig eller uddele øretæver, og det er jo synd for begge parter.


Kommentér på:
Ny lille fister?

Annonce