{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

feliway? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har købt en feliway defuser til stik kontakten da jeg får 2 killinger hjem på lørdag. Så er mit spørgsmål bare hvornår skal jeg starte med at sætte den i stik kontakten? Er det dagen før eller bare et par timer inden man får dem hjem? Jeg har også en lille hund, vil den blive påvirket af det og det er vel ikke skadeligt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  feliway?
  • #1   4. jul 2011 Jeg ved ikke om der er nogle standarter for hvornår man skal tænde for den..

    Jeg havde nok valgt at tænde for den når jeg kørte hjemmefra for at hente de små smiley

    Og nej, hunden burde ikke blive påvirket...

    Og nej, det er ikke skadeligt på nogen måde smiley


  • #2   4. jul 2011 Det skulle meget gerne stå i indlægssedlen, hvor længe før den skal tændes.


  • #3   4. jul 2011 4 dage før senest

  • #4   4. jul 2011 Jeg har faktisk tænkt på det samme, da jeg får en kat på søndag og også
    har købt sådan en feliway til stikkontakten - og jeg kunne ikke læse mig frem til noget på indlægsseddelen om det..

    Jeg havde også regnet med at tænde den før vi tog afsted - vi er nemlig først hjemme 8-10 timer senere ( hun skal hentes i jylland )..

    Men lytter lige med, og ser om der er flere der kan komme med gode råd smiley


  • #5   4. jul 2011 Købte en for 4 dage siden og den har overhovedet ingen effekt haft på mine katte :s

  • #6   4. jul 2011 Sarah - De siger også at der går længere tid før du kan se en virkning af det, hvis den er til for f.eks. urenlighed og sådan noget.. Giv det lidt tid smiley

  • #7   4. jul 2011 jeg plejer og sætte den i 2- 3 dage før hjemkomst af kat eller lignende jeg har altid brugt feliway og det har altid virket på mine , har bla haft en meget nervøs bange kat hun faldt helt til ro og generelt med ro i flokken har jeg også gode erfaringer så jeg ville helt klart anbefale den husk og skifte den efter 4 uger hvis du vil fortsætte

  • #8   5. jul 2011 Tusind tak for hjælpen smiley

  • #9   5. jul 2011 Nu ved jeg ikke hvorfor i har købt den, men vores kat er en meget nervøs at, og vi blev anbefalet den af rigtig mange, men det var i virkeligheden slet ikke den vi skulle bruge. Det var nogle piller der hedder zylkene.

    Og vi fik også at vide, at feilway ikke virker optimalt, fordi lige så snart du åbner vinduerne for at lufte ud, så forsvinder det hele ud ag vinduet, og at man skal have den i stikkontakten i det rum hvor kattene er. Det nytter ikke noget at den sidder i stuen og kattene ligger i soveværelset.

    Men må jeg sprøge, hvorfor i allerede har købt det inden i får kattene hjem?


  • #10   5. jul 2011 Jeg har købt den fordi jeg fik det anbefalet og dé sagde at det skulle hjælpe på killingerne så dé ikke fik stress når dé ankom til et nyt hjem. Dé skulle være mindre nervøse i hvert fald.. jeg har købt den nu fordi nogen siger at man skal starte 2 dage før man får dem hjem

  • #11   5. jul 2011 Okay, jeg kan bare ikke se nogen grund til det hvis katten ikke er stressede. Hvis de sagtens kan klare det uden. Jeg ved ikke noget om det selv, men vores dyrlæge sagde, at zylkene er meget bedre til stressede katte, og at feliway er hvis katten stritter. Men der er flere herinde, der siger det har været godt med feliway. Zylkene har i hvert fald hjulpet rigtig meget på vores kat.

Kommentér på:
feliway?

Annonce