Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er de kommet hjem :)
  • #1   5. jul 2011 Hvis de bare får en almindelig god kost, så tager de stille og roligt det på, de skal..
    Og så behøver du ikke sætte dem over på andet foder igen, når de er "fedet" nok op..

Jeg kan give et eksempel på hvad jeg fodrer med, og mine katte lider ingen nød smiley

De får en blanding af Feline Porta 21 Grain Free, Royal Canin Urinary (da jeg har en kat med urinsten) og så er der lige Royal Canin Sterilised i, men det er jeg ved at skifte ud med Porta 21, så blandingen kommer til at hedde Porta 21+Urinary.

Men eftersom at dine (forhåbentligt) ikke lider af urinsten, kan du jo give Feline Porta 21 Grain Free, og evt. blande noget andet i..
    Jeg har hørt at Arion også laver super godt foder smiley

Derudover får mine en klat vådfoder (LUX fra Aldi) et par gange om dagen..
    Mine 4 katte deler en ½ dåse om dagen. Der er ca. 400 g i dåsen..

• #2   5. jul 2011 jeg tænkte på hvad jeg kan gøre når de så tynde som de er.. da jeg forlod dem for 8 uger siden ved min dengang værene kæreste vejde de 4,3 & 4,1 kg men de vejer begge 2,4 nu ...

• #3   5. jul 2011 Stakkels katte, de har jo næsten halveret deres vægt. smiley . Den &#%¤%# har jo sultet dem smiley
    Jeg ville bare give dem almindelig kvalitetstørfoder + forskelligt vådfoder, kød og fisk. (og hvad jeg ville gøre ved eksen, må jeg hellere undlade at skrive noget om).

• #4   5. jul 2011 Konvalescence Support fra RC (special diær foder - som oz bruges til sonde-foder). Det er der total meget krudt i.
    Det er pulver der skal blandes op med vand.

Kan købes eller bestilles hos dyrlægen.

• #5   5. jul 2011 Jeg har tænkt mig at politi anmelde ham for hans lejlighed ligner virkelig lort. men kattene får det godt nu smiley

• #6   5. jul 2011 Jeg mener så ikke man skal gå for hårdt til makronerne - kattene skal jo omsætte det.

Start op med kvalitesfoder, masser af kvalitetsvådmad og rådt kød.

Boosterfoder kan gøre mere skade end gavn, det er alt for rigt på alting, gives det for længe

• #7   5. jul 2011 Hvor meget vil i sys de skal have dagligt?

I dag har de fået lidt våd foder og så deres sidst tør kost, jeg bruger lara til dem

• #8   5. jul 2011 Girl.....**Jeg har tænkt mig at politi anmelde ham for hans lejlighed ligner virkelig lort**.

Man kan ikke politianmelde nogen for at have en lejlighed der ligner lort smiley Men hvis du får en dyrlæge til at se på kattene, og vurdere deres foderstand, og almene tilstand, så har du et vidne på, at der er tale om vanrøgt af dyr. Og vanrøgt kan og bør han meldes for.

Var det mine katte, så var han (MINDST!) blevet politianmeldt, uanset det mest konstruktive nok er at "melde ham til kommunen". Altså kontakte kommunen og fortælle, at han behøver hjælp. Han må jo være psykisk syg.
    Han har forhåbentlig ikke selv dyr, vel?

• #9   5. jul 2011 Tja, hvor meget skal de have ... jeg har aldrig fodret udsultede katte op, men ville nok give dem mange små portioner af både våd- og tørfoder dagligt, og ret hurtigt lade dem have fri adgang til tørfoder - og selvfølgelig fortsætte med vådfoder flere x dgl.. (Tænker at for store portioner ad gangen her i starten, måske vil få dem til at foræde sig til de kaster op eller få dårlig mave, pga. de er så udsultede).

(Lara kender jeg ikke).

• #10   5. jul 2011 Mon ikke noget kogt kylling vil være godt for mavserne...

• #11   5. jul 2011 Jeg fik ikke det hele med ang min eks. kan jeg godt se. hans lejlighed ligner lort, kattene fik i deres eget lort & fik ikke mad eller vand.
    Desværre har han hund ;(

Men jeg vil gerne dem små håndfulde til dem (;

• #12   5. jul 2011 **Desværre har han hund ;(**

Oh SHIT! smiley Så er du altså nødt til at bede Dyrenes Beskyttelse eller andet dyreværn om at aflægge ham et besøg. DB kan være sene i optrækket, men hvis de tøver, kan du sende billeder af dine katte, så kredsformanden kan se hvordan de ser ud efter at have været i eksens varetægt. Så fatter de nok, at der er en hund der har stærkt brug for hjælp. (som nævnt har eksen sikkert også brug for hjælp, men pyha, stakkels hund).

• #13   6. jul 2011 Jo eksen har stærk brug for hjælp ..

• #14   6. jul 2011 Billeder af kattene

268449_2183565070176_1278454658_32590792_5096248_n.jpg

• #15   6. jul 2011 269749_2183562110102_1278454658_32590791_6301010_n.jpg

• #16   6. jul 2011 **Jo eksen har stærk brug for hjælp .. **

.. og den stakkels hund smiley Håber du vil kontakte DB.

(link til fotos virker ikke)

• #17   6. jul 2011 Kan se de ikke virker men opretter lige et fotoalbum med dem under min profil

Kommentér på:
Så er de kommet hjem :)

Annonce