2.321 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Hvordan bliver man plejefamilie til en kat? Hvordan bliver man plejefamilie til en kat?
Jeg er en pige på 25 år som godt kunne tænke sig at være plejefamilie til katte der ellers risikierer at blive aflivet eller killinger der mangler deres mor og ikke kan overleve uden hjælp fra et menneske.
Jeg bor i Kolding og har ingen bil. Er der nogen der ved hvor jeg evt. kan henvende mig og hjælpe disse katte???
0 synes godt om
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
<i>"Hittekilling.dk mangler plejefamilier.
Har du altid drømt om at redde livet for meget små killinger , så er det nu du skal læse videre.
I hittekilling.dk tager vi os af moderløse killinger. Killinger som har mistet deres mor,
f.eks til trafikken eller som er blevet smidt ud af ansvarsløse mennesker.
Vi har to slags plejefamilier, nogen som tager flaskekillinger - killinger som
skal have flaske hver 3-4 time døgnet rundt. Nogen som tager killinger som kan spise selv,
men som også skal have flaske nogle gange i døgnet.
For at komme i betragtning er her nogle punkter som du skal kunne besvare med et JA.
Du har velfungerende kat/te selv og de er selvfølgelig vaccineret.
Det er tilladt at holde kat hvor du bor.
Du har en vis viden og erfaring om / med katte.
Du er over 25 år.
Før en endelig godkendelse vil du få besøg af en af vores konsulenter,
til en snak omkring det at være plejefamilie og du vil kunnne få svar på evnt. spørgsmål.
Har du lyst til at høre mere om det at være plejefamilie
kan du på Sjælland kontakte Jeanette på Email jeanette@kepex.dk
For Jylland og øerne kontaktes Bente Petersen på mail
bentepetersen@mail.dk - Tlf 86 84 73 43</i>
jul 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 484
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
OG så skal man lige overveje, om man hører til de personer, der risikerer at knytte sig alvorligt meget til plejekatte. (been there done that - men kattene bor her heldigvis til deres dages ende :))
Hvordan bliver man plejefamilie til en kat?