659 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

tisseri-alder-aflivning?? tisseri-alder-aflivning??

Hej kg
jeg har et lille problem

ja jeg sidder lidt her og er træt af ikke at have puder i sofaen, da de er til vask - Igen!!!
at min søns sækkestol altid står i bruseren badet i rodalon!!
(tingene er tisset på)

jeg tænker nyre ? eller er hun bare gammel i forhold til ren racet avl? hun fylder 6år nu her. 'og er med stambog perser exotic.

meget dårlig ånde - underbid , for min sarte næse (er gravid)
-hun går meget på bakke vil jeg mene

hvad tænker i?

ja jeg ringer til dyrlægen mandag - da det ikke kan passe at jeg ikke kan ligge med mine puder i sofaen

vi holder jo af kræet, da vi kun har haft hende i snart et år, men hvor er det dog træls at tro at man skal se film og dase i sofaen-og så i stedet skal til at vaske puder :S

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisseri-alder-aflivning??
  • #1   8. jul 2011 Blærebetændelse..

• #2   8. jul 2011 sara- drikker man meget når man har blærebetændelse?

• #3   8. jul 2011 det lyder som blærebetændelse... det ville jeg ihvertfald få hende tjekket for

• #4   8. jul 2011 ogs¨å når det kun er de 3 steder, sofa-sækkestol-bakke , ja og lige et par smuttere i sengen for noget tid siden..

• #5   8. jul 2011 Er hun neutraliseret? Jeg synes de symptomer minder om da min kat havde urinsten. smiley Det var også de samme steder han havde "uheld". Dog var det nogle gange kun små pletter, og så "dryppede" han. God ide at ringe til dyrlægen mandag. For hvis det er urinsten, skal det behandles. Hurtigt smiley Al held og lykke med det!

• #6   8. jul 2011 mimi - ja hun er neuitraliseret - det har hun været i snart 5år smiley det vil jeg lige få undersøgt - tilføjer lige at det ikke er drypperi - men tisseri, en gang har jeg set hende spasere ind i min søns sækkestol og sætte sig til at tisse - velvidende at jeg var på værelset imens-som om det var naturligt at sidde der smiley

• #7   9. jul 2011 Min gamle startede også med at tisse i tøj, der lå på gulvet. Jeg opdagede det bare for sent, og der var det drypperi grundet tryk på blæren. smiley Men, ja. Lad os håbe det er noget ligetil at behandle. Og det er så mærkeligt, når de gør det. Min gamle sambo, var så dum at anskaffe sig en killing. Og ikke rigtig gide at bruge tid på den lille stakkel. Jeg sagde så, da den begyndte at tisse overalt, at jeg nok skulle tage mig af den, så længe hun betalte mad osv. Men skaden var desværre sket. Og en nat, da jeg lå og så film med Missen, hoppede den op på min dyne, satte sig ned ovenpå mig, og tissede. Jeg var helt i chok. Men den havde simpelthen stress. Det er dog meget tvivlsomt din pigemis har det, eftersom hun jo har boet hos dig i mange år, gætter jeg på smiley

• #8   9. jul 2011 Man drikker og tisser meget har man nyreproblemer.

En tur til dyrlægen og få hende undersøgt - nyrerne ved blodprøve - og se om du kan få en urinprøve med så de kan se om der er noget galt der

Kommentér på:
tisseri-alder-aflivning??

Annonce