{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Ved de andre det ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Jeg har ladet mig fortælle at en døv kat, finder en anden kat og bruger som sin "tolk"..
feks. Tiggy er døv, derfor knytter hun sig meget til pussy..
Men ved pussy at tiggy er døv ?
Tror i kattene kan fornemme hinanden handicap ?
Vi ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed, er bare nysgerri efter jeres mening, og måske erfaring inden for det punkt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved de andre det ?
  • #1   11. jul 2011 jeg tror de kan mærke det smiley jeg tror faktisk at dyr har en 6 sans , de kan jo også mærke når vi er kede af det eller har det dårligt, det har jeg i hvertfald oplevedet med Asti . Når jeg f.eks. ligger syg, viger hun ikke fra min side i sengen medmindre det er for at spise, drikke eller gå på toilettet. Og da jeg havde slået op med x'en og græd var hun der straks for at kigge op til mig i sofaen .

    Jeg tror absolut de kan mærke det smiley


  • #2   11. jul 2011 tror katte der bor sammen efterhånden opdager og husker det...... hvis din døve kat blev præsenteret for en fremmed tror jeg den fremmed kat ville synes den døve var meget anderledes og skræmmende men ville gå noget tid før den præcis fandt ud af at dun kat er døv.
    interessant emne og følger lige hvad folk ellers skriver


  • #3   11. jul 2011 Tak, så er det ik kun mig der har det sådan..
    Jeg mener at katte er virkelig sensitive dyr,
    og de viser virkelig deres kærlighed og loalytet i de situationer som du selv skriver smiley


  • #4   11. jul 2011 Min mor havde to katte , Mickey og Felix. Felix var døv.
    Felix gjorde alt hvad mickey gjorde..
    En gang fangede mickey en rotte, der var løbet ind bag en sten, felix sad i baggrunden og så til..
    Da mickey fik fat i rotten og gik afsted med den, sad felix trofast ved den sten og ventede på der kom en rotte ud til ham..
    han kopierede virkelig alt hvad mickey gjorde smiley


Kommentér på:
Ved de andre det ?

Annonce