1.736 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

PAS PÅ PAS PÅ

Kattehandler på 16 år i Ishøj.
var oppe og købe en kat i søndags . en mainekoon dreng på 13 mdr . 4,5 kg og 3 cm ind over sin ryg .
hun har ca 25 kvm hvor der render killinger på alle aldre og 4 voksne katte . hun sælger hunkat der har killinger der dier , katte der nærmest er vildkatte , pisser overalt . ingen mad eller vand i skåle . sælger små killinger på 6 uger . parrer sine hunkatte 2 gange årligt . kattene lever i en svinesti .
jeg er rystet .. vedkomne er meldt til dyrenes beskyttelse . hun har pt annoncer på den blå avis.
hun må slet ikke have katte hvor hun bor

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PAS PÅ
  • #1   13. jul 2011 Og du købte selv en kat derfra???

• #2   13. jul 2011 jeg gjorde det for at få nogle af kattene væk derfra .

• #3   13. jul 2011 hvis jeg støtter det havde jeg vel ikke meldt det til både dyreværn og dyrenes beskyttelse . eller hvad ??

• #4   13. jul 2011 jeg ville også bare advare jer da hun kigger efter flere katte som hun kan sælge videre

• #6   13. jul 2011 Godt, du i hvert fald har anmeldt hende Malou - Hvad med også at melde det til boligforeningen?

• #7   13. jul 2011 Den eneste grund til hun eksisterer skyldes to ting.

1) Der er nogen, som er dumme nok til at sælge hende en kat

2) Der er nogen, som er dumme nok til at købe en kat hos hende

Takker for advarslen, men utroligt hvis sådan en advarsel bør være nødvendig.

Man køber og sælger ikke kat under sådanne forhold.

Når vi sælger katte herfra, sker det hovedsagligt kun på forudgående besøg af køber også afleverer vi altid katten selv, medmindre vi kender køber på forhånd.

• #8   13. jul 2011 han får det rigtig godt her .. og tak for jer der støtter mig . jeg har også ringet til bolig foreningen

• #10   13. jul 2011 nej jeg vil ikke høre en pind jeg vil advare jer for ikke at komme til at sælge hende en kat. men undskyld heidi hvis jeg jokkede på dig ... så må du jo ikke være så intr. i hvem du sælger kat/killing til..
    Andre kan få oplyst navn på pb

• #12   13. jul 2011 jeg ville få en update fra hende som sidder som kredsformand . hun sagde de ville køre derud ,

• #13   13. jul 2011 Godt du har meldt hende

• #15   13. jul 2011 Hvis der sker noget i anmeldelsen, er det mest nærliggende så ikke, at kattene bliver taget fra hende og aflivet?

• #16   13. jul 2011 det er mest normalt de bliver taget fra hende og sendt til internat ,dem som har en chance .
    Selvfølgelig vil jeg holde jer opdateret.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #17   13. jul 2011 Hvor er det dog sørgeligt, stakkels katte. smiley

Er det hende på DBA der er fra Ishøj, som har 5 katte til salg på grund af, som hun skriver "da vi ikke må holde kat mere" ?

• #18   13. jul 2011 Janne...
    ja det er hende....

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #19   13. jul 2011 Så må vi håbe at det snart bliver tilfælde, både fra kommunen og BB.. HVIS det ikke bare er noget hun skriver i annoncen for at få dem solgt

• #21   13. jul 2011 ja det hende hun er også her på kg

• #22   13. jul 2011 så har jeg været forbi, men ingen hjemme, snakkede med en nabo som sagde at ja hun er meldt til boligselskabet, og fået nogen tid til at få kattene væk, ellers blir lejligheden opsagt.. har nu også skrevet til kredskvinden i vores område og så må vi se hva der sker, jeg vil prøve at gå hen til hende igen senere og se om jeg kan få en snak med hende om alle de katte

• #23   13. jul 2011 Tommel op

• #24   13. jul 2011 Godt gået Malou A.

• #25   13. jul 2011 tak, følte det var min pligt som dyreven

• #26   13. jul 2011 stadig ingen der lukker op, men har nu også snakket med kredskvinden, og har også givet oplysninger på tøsen, samt alle oplysningerne på boligselskabet, samt mit tlf nr... jeg har ferie så vil fortsætte med at prøve at komme i kontakt med tøsen, ellers så har naboen også fået mit nr så de kan ringe hvis de ser hende hjemme, og så kan jeg være der på 2 min og få fat i hende...
    jeg vil samtidig undersøge om jeg kan finde et sted til kattene, hvis der ikke sker noget hurtigt fra kredsen. desværre kan jeg ikke selv ta dem hjem, fordi jeg er bange for sygdommen hos de katte

• #27   13. jul 2011 Charlotte,

ja, det kunne hurtigt gå hen og blive synd for dine katte. Hold nallerne langt væk fra det menageri

• #28   13. jul 2011 jep, ind hos mig skal de ikke, men vil gerne sørge for de kommer hurtigt væk derfra.... hun har nu fjernet sine ann på DBA, men som sagt blir jeg ved indtil jeg får fat i hende, eller at kredskvinden gør det, for de skal da bare væk derfra... eller til naboerne kan fortælle mig at nu er kattene hentet til forhåbentlig et sted de kan få hjælp

• #29   13. jul 2011 Hun er forhåbentlig ikke bare flyttet fra dyrene, så de er uden mad og vand?

• #30   14. jul 2011 lige lidt tanker herfra, hvordan kan en 16 årig have så mange katte. så hun kan sælge af dem? hvordan kan det lade sig gøre i en boligforening? og ikke mindst hvor er forældrene i det spil?

• #31   14. jul 2011 Puha, <b>*Mega* .</b>
    Du siger noget! smiley

Den tanke får det til at løbe mig koldt ned ad ryggen!

• #32   18. jul 2011 hej igen . Charlotte er du kommet i kontakt med hende ???

• #33   18. jul 2011 Er der nogen der har hørt noget ang. de katte? Har lige læst tråden, og ... øv siger jeg bare! smiley
    Håber kattene kommer væk derfra og får nogen gode hjem.

• #34   18. jul 2011 Jeg er mest bekymret for, om hun er flyttet og har ladet kattene være alene tilbage.

Kan du ikke bede boligselskabet/viceværten om at tjekke, om hun stadig bor der.

• #35   18. jul 2011 Puhaa .. Stakkels katte smiley
    En masse varme tanker til dem herfra!!

• #36   18. jul 2011 ved ikke med malou om hun kan få noget af vide... jeg har selv snakket med kredsformanden, og de siger at de har taget fat i sagen, men ikke må oplyse noget.. naboerne siger at der har været nogen forbi og de så heller ikke aner mere, end de har set den unge pige gå ind og ud med kort mellemrum ...

har været forbi lørdag og der ser ud til at bo nogen der stadig, men stadig ingen som åbner

• #37   18. jul 2011 intet nyt fra mig . tænker mig at ringe til kredskvinden imorgen

• #38   19. jul 2011 hvis det er susanne, så er det også hende jeg har snakket med, og hun kan kun oplyse der er taget hånd om sagen, andet kan jeg ikke få af vide, så håber du kan smiley

• #39   20. jul 2011 Det skal desværre være MEGET slemt før DB kan gøre noget som helst... Husker ALT for godt den kære Kofod.. smiley Det er så tragisk og stakkels katte smiley Det som for os katte-elskere ser slemt ud, er mange gange ikke slemt nok til at DB må gribe ind... Håber det på et tidspunkt bliver muligt at få dyrepoliti i DK og nogle strengere regler ...

• #40   21. jul 2011 prøv aksel fra alle dyrs ret.

• #42   22. jul 2011 DB gør næsten aldrig noget som helst, men ja Alle dyrs ret har det med at gribe til andre metoder smiley

Jeg kan undre mig over hvem der overhovedet har solgt katte til en pige på 16 år, og det er da også sært at en 16 årig bor alene - er det ikke?

• #43   22. jul 2011 hvad med at kontakte kattensværn?

• #44   22. jul 2011 desværre er det ikke unormalt i ishøj kommune at unge mennesker får en 1-værelses lejlighed med opsyn, her virder det så bare som om der ikke har været opsyn, siden det kunne herud hvor det åbenbart er endt. det er billiger for kommunen frem for at sende den unge på et opholdsted eller noget i den art, hvis den unge ikke kan bo hjemme hos forældrene..
    jeg kan som sagt ikke få mere af vide og naboerne siger de intet har bemærket efter der har været en og snakke med den unge pige, så ved ingen ting, men har nu sat mine unger på sagen, for at finde ud af om de kan få noget af vide, da de har følles venner (de er ikke venner med hende, men de har fælles venner)

Kommentér på:
PAS PÅ

Annonce