Masse spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Ja vi har nu fundet en killing som vi godt kunne tænke os, den er lige som vi gerne vil have det i sind og jeg er så tæt på at sige ja, men min kæreste er noget mere tilbageholdende da vi allerede har en kat som har et meget skrøbeligt sind og ikke tåler forandringer ret godt. Hun vil aldrig kæle med os i længere tid af gangen og det frustrererer os da det var det vi ville have da vi fik hende, men nu er vi bange for at hendes dumme uvaner og sære opførsel vil smitte til den nye killing vi gerne vil have??
Er det realistisk at vi er nervøse for om hendes opførsel vil smitte eller er vi bare paranoide?
Er jo bange for at det perfekte kælne sind som denne killing har vil forsvinde hvis den møder den kat vi allerede har??
Søger råd fra jer med flere katte om hvordan vi bedst fører dem sammen og omkring om vores tanker er helt hen i vejret!!
Ville det være en god ide at lade kattene mødes først inden vi fører dem sammen eller vil det gøre at de bliver mere forvirret?
Hvornår må man kasterere og neutralisere en kat?
Hvis i har læst med så langt så tusind tak og håber på masser af svar
Knus Linda
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
Min Gucci er ikke social overfor mennesker, men elsker vores anden kat Bastian, de sover sammen osv. Så måske din kat er mere til katte end mennesker og vil elske den nye.
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
Mht sammenføring så har jeg bare sat transport kassen ind i stuen, så den gamle kan se den nye og åbnet lidt efter så killingen kan gå ud når den er klar.
Jeg gør det altid når jeg ved jeg har flere dage hjemme hvor jeg kan holde øje med dem.
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 247
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 109
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 247
Masse spørgsmål