{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.608 visninger | Oprettet:

Kat gemmer sig i kattebakke :S {{forumTopicSubject}}

Altså ja , min hankat gemer sig i kattebakken hver gang han bliver bange eller prøver og gemme sig væk, og vi forstår det simpelthen ikke , og hver gang han har ligget der er han jo fyldt med lort, ja undskyld mit sprog , og så bliver han altså nødt til at blive vasket, efter han er blevet vasket lægger han ved mig , og så går det lige en dag eller to og så lægger han sig der fandme igen , jeg forstår det ikke :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat gemmer sig i kattebakke :S
  • #1   21. jul 2011 Jeg tænker om han har alternativer til bakken? en hule eller lignende?

• #2   21. jul 2011 han har massere :S
    han er ikke så glad for bad, og det er min kæreste der vasker ham og efter han er blevet vasket er han "bange" for min kæreste så hvis min kæreste rejser sig og han er et eller andet sted i nærheden af kattebakken "gemmer" han sig i den :S

• #3   22. jul 2011 Har han huler, der er lige så lukkede som kattebakken? Jeg går ud fra, den er med låg.

I hvilke situationer (ud over at komme i bad) bliver han bange og prøver at gemme sig, og hvor tit sker det?

Og endnu et spørgsmål:
    Jeg kan se, I har to katte (og at hunkatten lige har fået killinger).
    Hvor man wc-bakker har I til dem?

Det skulle ikke være nødvendigt, at der er SÅ meget lort i bakken, at det ligefrem er nødvendigt at vaske en kat, fordi den har ligget i en bakke.
    Katte er i forvejen meget sippede dyr, og at han vælger at ligge i lort, tyder på, at han ikke alene er bange, men meget bange.

PS: Hvis han ikke er kastreret, ville jeg få det gjort snarest. Det kan hjælpe på hans adfærd. Desuden kan din hunkat snart komme i løbetid igen. Årstiden er til det, og I vil vel ikke have huset fyldt med killinger smiley

• #4   22. jul 2011 Kattebakken er ikke med låg smiley
    og han har rigtig gode huler der er meget mere lukkede,
    og vi har 3 bakker smiley
    og Bailey havde lige været derude så det var nødvendigt og vaske ham , for han havde lige været ude i regnen og så kom ha ind og rullede rundt i den , så det var nødvendigt smiley

• #5   22. jul 2011 så ikke lige dit ene spørgsmål, jamen normalt er han ikke bange for noget , kun min kæreste men det har jeg haft et emne op om ,og det blev jeg ikke helt klogere af. forstår bare ikke hvorfor han ikke gemmer sig under sofaen eller i sine huler , han lægger sig i en åben kattebakke , forstår det ikke.

• #6   22. jul 2011 Hvor glad er din kæreste for kattene ? Er du helt sikker på han behandler katten ordentligt når du ikke er der ?

• #7   22. jul 2011 han behandler dem godt, han er her aldrig alene da jeg er hjemmegående smiley

• #8   22. jul 2011 Måske sveder han? ja hvad ved jeg , men sådan noget grus kan jo godt virke afkølende? :o)

• #9   22. jul 2011 haha , ej thilde jeg tror ikke han svedte , her var ret køligt smiley

• Majbritt I
    Majbritt I Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 37
    #10   22. jul 2011 Vil give "Mega" ret det virker som om han er meget, meget bange for et eller andet...
    Grunden til han vælger bakken er fordi den lugter kraftigt af ham selv og han derved får en følelse af sikkehed når han ligger der og er omgivet af sin egen lugt.
    Har du nogen idé om hvad der kan have udløst hans angst?

• #12   22. jul 2011 Hvorfor vasker du/I jeres katte? Jeg kan se at begge dine katte er korthårede, så de har ikke brug for at blive vasket, medmindre de er syge?

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #13   22. jul 2011 Hej

Du skriver
    "det er min kæreste der vasker ham og efter han er blevet vasket er han "bange" for min kæreste så hvis min kæreste rejser sig og han er et eller andet sted i nærheden af kattebakken "gemmer" han sig i den "

Der må være sket noget måske din kæreste ikke håndterer katte på den rigtige måde når han giver den et bad og derfor er katten rigtig bange for din kæreste.
    Tager han den i nakkeskindet eller får katten vand i ørene og øjne.? som ikke mange katte bryder sig om. Der må være noget din kæreste gør så katten er bange for ham og det er dælme synd.

Når du ved det hvorfor vasker du så ikke selv katten, hvis den får noget afføring på sig, den skal jo kun vaskes hvor den er beskidt og ikke over det hele.

Hvis katten bliver ved med at være såå ræd og bange i sit eget hjem, så ville jeg ret hurtig, for kattens skyld, finde et nyt og trygt blivende hjem til den, katten kan gå hen og blive rigtig psykisk ude af ballance, når den hver dag skal gå og være så bange i sit eget hjem, som skulle være dens trygge base.

• #14   22. jul 2011 Hvis katten bliver vasket fordi den får lort på sig i kattebakken, så kan du jo starte med at sørge for at kattebakken er så ren, at den ikke bliver smurt ind i lort, så den ikke skal vaskes hele tiden smiley

Kommentér på:
Kat gemmer sig i kattebakke :S

Annonce