862 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

tynd mave tynd mave

så er det min tur til at stå med kat med tynd mave, og ville lige høre hvordan i vælger at gribe det an.
jeg sværger til zoolac og skånekost oftest i/d. har gode erfaringer med det, men der kan jo stadig være råd der er bedre.
vil lige understrege at hun ikke er mærket af det endnu. spiser drikker og leger som vanligt tiltrods for hun sprøjter smiley
kom med jeres guldkorn!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tynd mave
  • #1   25. jul 2011 Jeg gør cirka det samme. Nogle timer uden mad. Derefter kogt kylling (evt med lidt udkogt ris i) Iams Hairball, evt. Intestinal vådkost. Og Zoolac. Det plejer at virke ret hurtigt.

Ligefrem sprøjtebæ har vi (= Bjarne) kun prøvet én gang, og da varede det dog 3-5 dage inden maven var helt ok igen. (så vidt jeg husker gav jeg dengang kun kogt kylling m. ris, + zoolac de første par dage).
    Diarsanyl skulle være bedre end zoolac, men det er sgi ikke til at opdrive smiley
    Mener der har været tråde med andre alternativer til zoolac. Prøv at søge.

God bedring med missemaven.

• #2   25. jul 2011 Rart at høre at det kan tage nogle dage Mille har samme problem men verken killinger eller Mille viker påvirket Mille har jeg givet Torskerogn og kogt kylling

• #3   25. jul 2011 Jeg var nu ved at blive bekymret dengang Bjarne havde rigtig splatskid , og jeg tog til dyrlægen med en afføringsprøve (vist allerede på dag 2, fordi den stakkels dreng havde rendt på lokum hele natten, og var helt hudløs og hærget bagi). Men dyrlægen gav mig bare besked på at give ham Zoolac og kogt kylling med ris og se tiden an et par dage. Og det gik da heldigvis også over smiley
    Den voldsomme diarre skyldtes sandsynligvis, at han havde forædt sig i en ny slags tørfoder. Så foderskift har vi været meget forsigtige med siden.

Kommentér på:
tynd mave

Annonce