Møj kommune!! Møj kommune!!
Tingen er den at mine forældre har en tilløber kat i deres have, som er kommet der i et godt stykke tid og nu har den så fået 2 killinger som den tager med.. og så vil man jo gerne gøre katten og forældrene en tjeneste. Og så tænkte jeg Kattens Værn.. Og ganske rigtigt de har en service som gør at de i de kommuner som har tilsluttet sig servicen tager ud og fjerner uønskede katte o.l.
FEDT! tænker jeg da jeg godt ved hvor mange katte de tre katte kan blive til hvis ikke der bliver gjort noget!
MEN Vejle kommune er sørme ikke tilmeldt servicen! Så hvis jeg ønsker at Kattens Værn skal komme og fjerne missemor med børn, så skal JEG betale 400 +moms for andres uansvarlighed!
Jeg syntes det er under al kritik at en kommune på den størrelse ikke er tilmeldt en sådan service, når alle omkringliggende kommuner er.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Selv Hedensted kommune har en aftale med dem :S
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 144 Svar: 819
Det er irreterende at man skal betale for noget man ikk har bedt om at få. Den der er hos min svigerfar er en der er blevet forladt, da hende der ejede den døde. Og ja Missemor (som vi kalder hende) har fået en del killinger efter hånden så der er jo mere ind hende. Og vi kan ikk få hjælp til at fange hende med mindre vi selv betaler det hele.
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 474
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Det gjorde vi her hvor jeg bor...Og vups, så kom kommunen ind over og med....
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 28 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
det er ærgeligt at der ikke findes nogen faste regler omkring kontrol af vildkatte over hele landet.
Mine forældre har haft masser af vildkatte i deres kvarter, men der tager kommunen sig heldigvis af det. mener de kommer ca hvert halve år og fanger ind i problemområderne
Møj kommune!!