Pis - øv og hvor er det synd !!!!! :-( Pis - øv og hvor er det synd !!!!! :-(
Historien kort
Vi har haft en rød hun kat til at rende herude - tam, fremlyst men uden held.....
Fik hende tjekket ved dyrlægen da vi var i tvivl om hun havde killinger - det havde hun, så hjem og sætte hende ud....
Nu har hun gået her 4-5 uger og vi har stadig ikk set killinger, men hun kommer hver dag og spiser...
Hendes patter har vist os at hun absolut har killinger....
Hører så en masse tomult i nat ved 4 tiden - men her slås kattene udenfor nu så tit....
Og min mor går så ude i haven i dag og den her røde mis går og kalder og snakker og vil ligesom ha mor med ...
Med om i "pindsvine" huset som vi har til pindsvinene om vinteren....
Og der ............................
6 røde fine killinger - DØDE....
2 bitte små huller i hver - kun på 2 af dem en smule blod .......
Øv hvor har vi det dårligt - at vi ikk fandt dem noget før.....
Hun har garenteret troet at her var de i sikkerhed og så bliver de bare slået ihjel.........
Har snakket med dyrlægen, hun skal ha noget til at stoppe mælken i morgen, for hun er jo garenteret meget øm i morgen med de kæmpe patter.............
Stakkels stakkels lille mis ........
Har SÅ ondt af hende........ !
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
dec 2007
Har kikket ondt på alle han kattene herude, men det kan jo også være en brud tænker jeg ??
Sådan en tog engang mine marsvin.......
Min mor beholder hende - sammen med alle de andre tilløbere - så bliver også hun stereliseret......
Men hun virker trist .....
Ved godt hun er en kat - men tror da hun savner dem - eller mener i at hun kun savner dem fordi hendes patter gør ondt.... ??
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
Ja, naturen kan være barsk en gang imellem, det kan være hårdt at være tilskuer til..
Jeg tror nu ikke det er en brud - de er simpelthen alt for små til at ville gå på katte (og desuden yderst sjældne) - men måske en mår (hvilket nok også nærmere var det der tog dit marsvin).
Godt at din mor nu tager hende til sig og giver hende et godt hjem..
Det kan sagtens være at hun savner killingerne, hun kalder måske endda også på dem..
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 20 Svar: 99
dec 2006
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 8 Svar: 99
Dejligt at høre hun får et godt hjem =)
okt 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
Hvor er jeg glad for at høre at den får et hjem.
Naturen er hård, killingerne har ganske enkelt endnu ikke været stærke nok til at bide fra sig.
Synd for alle parter.
dec 2007
Men jo, vildkatte er der nok af - men nu handlede det mest om at det er så synd for mor missen........
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 63
dejligt at høre at Erna tager lille mormis til sig... hun har hvert fald følt sig tryg ved dig når hun ligefrem henter dig og viser de døde små frem for dig....
tænder et lys for mislingerne til turen over regnbuebroen
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 20 Svar: 99
dec 2006
Pis - øv og hvor er det synd !!!!! :-(