1.061 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Pis - øv og hvor er det synd !!!!! :-( Pis - øv og hvor er det synd !!!!! :-(

Historien kort

Vi har haft en rød hun kat til at rende herude - tam, fremlyst men uden held.....
Fik hende tjekket ved dyrlægen da vi var i tvivl om hun havde killinger - det havde hun, så hjem og sætte hende ud....

Nu har hun gået her 4-5 uger og vi har stadig ikk set killinger, men hun kommer hver dag og spiser...
Hendes patter har vist os at hun absolut har killinger....

Hører så en masse tomult i nat ved 4 tiden - men her slås kattene udenfor nu så tit....
Og min mor går så ude i haven i dag og den her røde mis går og kalder og snakker og vil ligesom ha mor med ...
Med om i "pindsvine" huset som vi har til pindsvinene om vinteren....
Og der ............................
6 røde fine killinger - DØDE....
2 bitte små huller i hver - kun på 2 af dem en smule blod .......

Øv hvor har vi det dårligt - at vi ikk fandt dem noget før.....
Hun har garenteret troet at her var de i sikkerhed og så bliver de bare slået ihjel......... smiley

Har snakket med dyrlægen, hun skal ha noget til at stoppe mælken i morgen, for hun er jo garenteret meget øm i morgen med de kæmpe patter.............
Stakkels stakkels lille mis ........
Har SÅ ondt af hende........ !

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pis - øv og hvor er det synd !!!!! :-(
  • #1   1. aug 2011 Og ved ikk hvad jeg ville med dette indlæg, synes bare naturen er ond......... !

• #2   1. aug 2011 suk smiley Ja hvor kan verden være uretfærdig smiley

• #3   1. aug 2011 synes det er ret rørende at hun henter jer og viser jer de døde killinger. stakkels kat. håber nogen nu vil sørge for at den får et godt hjem. det har den om nogen fortjent.

• #5   1. aug 2011 der var kun 2 små huller i hver killing - på de fleste 1 ved skulderblad/nakke og et lige bag ribbenene - tror et dyr har taget dem - afleverer dem ved dyrlægen i morgen til destruktion , måske kan de se det ????
    Har kikket ondt på alle han kattene herude, men det kan jo også være en brud tænker jeg ??
    Sådan en tog engang mine marsvin.......

Min mor beholder hende - sammen med alle de andre tilløbere - så bliver også hun stereliseret...... smiley
    Men hun virker trist ..... smiley
    Ved godt hun er en kat - men tror da hun savner dem - eller mener i at hun kun savner dem fordi hendes patter gør ondt.... ??

• #7   1. aug 2011 Æv bæv, hvor er det synd for mormis.. smiley
    Ja, naturen kan være barsk en gang imellem, det kan være hårdt at være tilskuer til..
    Jeg tror nu ikke det er en brud - de er simpelthen alt for små til at ville gå på katte (og desuden yderst sjældne) - men måske en mår (hvilket nok også nærmere var det der tog dit marsvin).

Godt at din mor nu tager hende til sig og giver hende et godt hjem..
    Det kan sagtens være at hun savner killingerne, hun kalder måske endda også på dem..

• #9   1. aug 2011 Hvis det havde været en vild hankat havde de små så ikke været mere tilredt, det var meget små huller i dem. Sandy er så trist den stakkels misser. Håber hun snart kommer over det. Sandy bliver ved mig sammen med mine andre katte jeg har taget til mig , hun går jo fint sammen med dem og hundene

• #10   1. aug 2011 hvor er det dejligt at høre at hun får et hjem. jeg tror bestemt hun savner sine killinger som kun en mor kan. hun viser vel døde killinger frem fordi hun sørger.

• #11   1. aug 2011 Øv hvor er det trist læsning, stakkels mormis =(
    Dejligt at høre hun får et godt hjem =)

• kennet l
    kennet l Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #12   2. aug 2011 hmm... det er da self- meget synd ingen tvivl om det. men omvendt. så er der da 6 mindre vildkatte, syndes heller ikke det er sjovt med en masse vildkatte.

• #13   2. aug 2011 En meget trist og rørende historie.
    Hvor er jeg glad for at høre at den får et hjem.
    Naturen er hård, killingerne har ganske enkelt endnu ikke været stærke nok til at bide fra sig.
    Synd for alle parter.

• #14   2. aug 2011 Kennet - hvis vi nu havde fundet de her killinger før - så kunne man jo ha gjort dem tamme og så sørget for de fik gode hjem...
    Men jo, vildkatte er der nok af - men nu handlede det mest om at det er så synd for mor missen........

• #16   2. aug 2011 trist beretning smiley R.I.P. babyer...

dejligt at høre at Erna tager lille mormis til sig... hun har hvert fald følt sig tryg ved dig når hun ligefrem henter dig og viser de døde små frem for dig....

tænder et lys for mislingerne til turen over regnbuebroen

• #17   2. aug 2011 Ja så blev de små afleveret til dyrlægen til kremering, de mente at de små var ca 5 uger og så er det ikke en hankat der har dræbt dem det er de for store til. Sandy som mormis nu hedder har været inde hele dagen og blevet nusset og hygget om, skal jo pusle lidt om hende. Tror hun er ved at aceptere de små er væk. Sandy har fået gallastop til at stoppe mælken. Nu er hun min og skal snart vacineres og steriliseret, den skønne pige.

• #18   2. aug 2011 tillykke med din nye kat. godt der bliver puslet om hende smiley

Kommentér på:
Pis - øv og hvor er det synd !!!!! :-(

Annonce