Når de små skal "fixes" {{forumTopicSubject}}
På mandag har jeg en tid ved dyrlægen til neutralisering af mine killinger, Milo og Bimbo..
De er nu 15 uger, så de vil være knap 16 uger den dag..
Det er en dreng og en pige..
Jeg har microfiber knæstrømperne liggende klar, så jeg kan lave en bodystocking til Milo, hvis det bliver nødvendigt
Bimbo skulle der helst ikke blive problemer med, drengene plejer at hele hurtigt, synes jeg..
Men altså, det jeg vil frem til er egentlig...
De er jo meget aktive de 2 kære små, de tonser rundt i hele lejligheden fra morgen til aften.. Og min 15 mdr kastrat, Gizmo, følger trop.. Han er lige så pjattet og livlig som de 2 små, og ELSKER at lege med dem, og de ELSKER at lege med ham!!!
Men jeg tænker lidt... Gizmo ved jo nok ikke at de er lidt sårbare når de kommer hjem (eller gør han???)..
Så jeg ved ikke om jeg lige skal lade dem være alene på badeværelset til næste morgen måske???
Så de er kommet helt ud af narkosen, inden de begynder at rende rundt..
Så er der heller ikke rigtig noget de kan komme galt afsted med, når de i deres rus vil forsøge at bestige diverse ting...
Men vil de (og især pigen) være klar til at tumle rundt næste dag?
Eller skal jeg holde hende lidt fra de andre i længere tid end ham?
Jeg har 4 voksne katte udover de 2 killinger.. Selvom Gizmo burde tælle som killing ;0)
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
Ja begge to vil være på toppen dagen efter..
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Tak, Hanne!
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
okt 2007
Så det er nok mest sikkert for dem at blive på badeværelset, til de har sovet rusen helt ud..
Hvis de når at kvikke godt op i løbet af aftenen, får de selvfølgelig lov at komme ind til de andre
sep 2008
sep 2008
okt 2007
Og så plejer jeg at hente mellem 14-17 som er hans åbne konsultationstid...
Ofte henter jeg dem kl 14, og der er de gerne lidt omtågede..
Men denne gang har jeg først mulighed for at hente dem mellem 16,30-17..
Så de er sikkert meget friske...
Han har et roligt og lunt lokale, hvor de plejer at ligge til opvågning i deres egne transportkasser...
Men nu ser jeg når tiden kommer.. Og så kan jeg jo bedømme derudfra, hvad jeg mener er bedst for dem
Når de små skal "fixes"