{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

Hidsig "leg" mod killing? :-s {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skriver fordi jeg gerne vil lidt nærmere ind på om der er nogen der ved hvorfor dette sker / nogen som har prøvet det samme og om hvornår det evt. ændre sig smiley

Jeg havde en hankat der desværre blev aflivet pga. nyresvigt som min hunkat "Mille" er vokset op med helt fra lille, jeg savnet ham så meget da han gik bort at jeg ville lindre smerten lidt og få noget glæde igen med en lille ny, så derfor købte jeg en han killing smiley min han killing er så meget interesseret i at lege med hende, det var han allerede fra dag 1. men hver gang han kigger på hende eller løber efter hende hvæser hun (han må gerne være tæt på bare han ignore hende). men han synes det underligt hun hvæser af ham fordi han jo så gerne vil være der hvor hun er, så han ignore efterhånden bare hendes hvæsen. Vi har så troet hun ville stoppe efter et stykke tid, men nu har vi haft ham i 4 uger og nu er det næsten blevet værre - Her igår sad han på sofakanten og hun gik hen til ham for at snuse troede vi - hun starter så med at slå ham stille i hovedet med sin pote og han "slår" igen med hans. også fik han lige en lille en mere (uden klør), hvorefter hun så vender 180 og begynder og slå ham hårdt i hovedet med klørne fremme og han bliver forskrækket og rykker hovedet så hun kom til at ramme ham under øjet så han blødte. Vi skælder hende så ud og siger fyyha, også går hun væk.
- Så blev jeg selvfølgelig lidt urolig, for hun skal ikke have lov til at rive ham, men hvordan kan det være hun lige pludseligt vender sådan? For hun er i realiteten meget interesseret i ham, for når han forlader det rum hun er i så stikker hun alligevel lige hovedet ind i rummet og ser efter hvad han laver ? :-s Har prøvet felifriends og Feliway, synes ikke rigtigt det har hjulpet... håber der er nogen der kan forklare hvordan det kan være ? smiley

På Forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hidsig "leg" mod killing? :-s
  • #2   4. aug 2011 Vi har heller ikke skældt hende ud før hun rev ham ved øjet, det kunne jo gå galt hvis hun ramte 1cm længere op smiley
    - han dukker sig, men det er kun nogen gange ' men han vil gerne være hvor hun er, men det er hun ikke enig i..

    trode måske lidt istarten det var fordi hun savner min gamle kat og er sur fordi hun "tror" vi har taget hendes bedste ven væk fra hende?
    - synes bare det er mange uger der er gået efterhånden


  • #3   4. aug 2011 Da jeg på et tidspunkt fik ny killing, gik der LANGT over 1 måned før min hunkat accepterede ham..

    Og hun kan godt stadig give ham sådan en på låget (med klør) at han bliver helt forvirret...

    Det er nu 1 år siden vi fik ham....


  • #5   4. aug 2011 *Felis* men det kan da næsten ik være rigtigt at jeg skal fjerne ham selvom hun selv kommer hen til ham når han sidder med ryggen til, og ligeså snart han bare vender sig om og får øjenkontakt så hvæser hun af ham smiley

    *Lotte*
    Når det godt og høre det ikke kun er mig der har en hidsig pige smiley håber bare så meget på de kan lege, kan se hun har lyst - men hun spiller lidt kostbar - river din hunkat også din han ved øjet?..

    Winnie
    - Ja det kan måske være, skal heldigvis også ha' ham kastereret d. 1.9 så kan det være hun ikke synes han er så fæl igen smiley og mange tak, din misser er også rigtig lækker smiley


  • #6   4. aug 2011 Det skal nok lægge sig med tiden, men det lyder som om du har en bestemt dame i huset.
    "Her er det MIG og kun MIG der bestemmer"!
    Den lille skal nok lære hierakiet at kende, men den er vist lidt naiv:-)


  • #7   4. aug 2011 <b>Jessica N</b>

    Hun kradser ham hvor det passer hende..
    Så sent som i dag gav hun ham en rift ned over næsen, der blødte lidt..

    Men sådan er det jo at have sur kælling i huset smiley


Kommentér på:
Hidsig "leg" mod killing? :-s

Annonce