Han katter patter ved hun hund ??? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Nu har jeg snart snakket med en del mennesker, dyrelæger og inges kattehjem, men ej er jeg blevet helt vildt meget klogere.
Har en han kat lidt over 2 år gammel og en hun hund på lige knap 2 år.. Det års tid jeg har haft min hun hund har missen Futte været ved hende 2 gange (altså nu her i nogle dage og sidst gennem en måned eller ligende) hvor han begynder at sutte på hendes patter og giver den her smaske lyd fra sig. Der render mælk ud af hunden patter og hun giver ham lov. Inges kattehjem siger at det går væk med årene og det er selvfølgelig fordi han er taget for tidligt fra sin moar. MEN det er så bare anden gang jeg er efter han nu inden for 1 år og på intet tidspunkt i denne tid mens han patter på hende er hun i løbetid.. MEN i kloge mennesker har i forslag til hvad jeg kan gøre?? Han er ikke kasteret så tør ikke finde en dame til ham i håb om det hjalp men alle råd søges uanset hvad det så er ??
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
Han gjorde det bare i alt den tid han levdede. Vi kunne ikke stoppe dem i det, og et eller andet sted så de begge to ud som om de nød det!
Så, jeg tænker bare, gør det så meget hvis han patter hos hende?
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
dec 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9
dec 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
tror ikke det vil ændre at få en kat mere... så har du evt. bare 2 katte der patter på hunden, for den ene tager hurtigt ved lære af den anden
Han katter patter ved hun hund ???