{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

sabrina h
sabrina h
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9

Han katter patter ved hun hund ??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Nu har jeg snart snakket med en del mennesker, dyrelæger og inges kattehjem, men ej er jeg blevet helt vildt meget klogere.
Har en han kat lidt over 2 år gammel og en hun hund på lige knap 2 år.. Det års tid jeg har haft min hun hund har missen Futte været ved hende 2 gange (altså nu her i nogle dage og sidst gennem en måned eller ligende) hvor han begynder at sutte på hendes patter og giver den her smaske lyd fra sig. Der render mælk ud af hunden patter og hun giver ham lov. Inges kattehjem siger at det går væk med årene og det er selvfølgelig fordi han er taget for tidligt fra sin moar. MEN det er så bare anden gang jeg er efter han nu inden for 1 år og på intet tidspunkt i denne tid mens han patter på hende er hun i løbetid.. MEN i kloge mennesker har i forslag til hvad jeg kan gøre?? Han er ikke kasteret så tør ikke finde en dame til ham i håb om det hjalp men alle råd søges uanset hvad det så er ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han katter patter ved hun hund ???
  • #1   8. aug 2011 jeg ved ikke hvad grunden er, men vi havde i mit barndoms hjem også en hankat der pattede på hunden...
    Han gjorde det bare i alt den tid han levdede. Vi kunne ikke stoppe dem i det, og et eller andet sted så de begge to ud som om de nød det!
    Så, jeg tænker bare, gør det så meget hvis han patter hos hende? smiley

• #2   8. aug 2011 Så længe hunden ikke er generet af det eller får problemer, som fx yverbetændelse, ser jeg egentlig heller ikke nogen grund til at gøre noget ved det...

• sabrina h
    sabrina h Tilmeldt:
    dec 2009

#3   8. aug 2011 okay det jeg bare har forstået første gang jeg opdagede det var at hvis hendes patter ikke danner mælk er det ok men hvis modsat er det ikk ok men måske jeg er gal på den

• sabrina h
    sabrina h Tilmeldt:
    dec 2009

#5   8. aug 2011 ja det er selvf. rigtigt nok, ang betændelse men ville der evt være noget jeg bør gøre anderledes finde en ven til ham eller ville det ikk hjælpe? han er udekat og har to damer han hygger med som er udlejers men ja

• #6   8. aug 2011 han gør det ikke fordi han keder sig, men fordi det er dejligt, hyggeligt og trygt, ligesom hvis han havde været hos missemor...
    tror ikke det vil ændre at få en kat mere... så har du evt. bare 2 katte der patter på hunden, for den ene tager hurtigt ved lære af den anden

Kommentér på:
Han katter patter ved hun hund ???

Annonce