1.009 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Klippe kattens kløer? Klippe kattens kløer?

Hejsa!

Jeg står i den situation, at min kat Pelle har meget lange og spidse kløer. Når han går på gulvet, så kan man høre kløerne, og de er virkelig lange og sylespidse, så jeg vil jo mene at det er på tide at de skal klippes.

Jeg har bare aldrig haft en indekat før, og derfor aldrig haft behov for at klippe deres kløer, så jeg ved ikke hvordan og hvor meget jeg skal tage af? Har også læst noget om at man kun skal klippe forpoterne fordi de selv klarer bagpoterne, men Pelles kløer er altså ligeså lange - hvis ikke længere på bagpoterne. Jeg har en klipper som jeg fik med til ham, men jeg ved bare ikke hvordan den skal bruges smiley

Hjælp!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klippe kattens kløer?
  • #2   13. aug 2011 gå til dyrlægen og få vet-sygeplejersken til at vise dig hvordan. jeg kunne ikke drømme om at gå til en dyrhandler og få det gjort, de aner mange gange intet om katte, med mindre du er heldig at der er en i forretningen der selv har kat.

• #3   13. aug 2011 Synes også du skal gå til dyrelægen. Men det kan jo være du er heldig at din dyrehandler kan lidt mere end at sælge foder osv. smiley

Kommentér på:
Klippe kattens kløer?

Annonce