{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Str på Maine coon hankat {{forumTopicSubject}}

Jeg er den stolte ejer af en maine coon hankat,Simba, der fylder 3 år til november.Jordens mest dovne kat c",)
Men jeg er lidt ked af han er så lille. Han blev kastereret i starten af sidste år og er desuden ude kat. Kan det have noget at sige...?
Har set en del andre Maine coon s og de var altså næsten dobblt str af min Simba men ved så også at dem jeg kender holder deres som indekatte og der får de jo ikke brugt deres naturlige jagt instinkt osv som min hankat.
Prøv selv at tjek ham på min side og så kig på nogen af jeres egen maine coon s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Str på Maine coon hankat
  • #1   14. aug 2011 heidi Måske du har ret men de havde kun maine coos der hvor jeg hentede ham. Og er ret ligeglad med stamtavle da jeg ikke skal bruge ham til udstilling men bare som kælekat og så synes jeg det er en sjov race

  • #2   14. aug 2011 Begge mine hankatte er ret store, men havde en hunkat som blev utroligt lille, på trods af at både moren og farven var store.

    ...og som de andre siger, så er der jo det med stamtavle.

    Begge mine hankatte er udekatte og blev kastreret som 1års, så tror ikke det har så meget at sige smiley


  • #3   14. aug 2011 Jeg har også en mco unden papirer, og han vejer ca. 7 kg. Han var den mindste i kuldet. Det var så bevist at jeg tog den mindste.
    Så har jeg en han på næsten 10 kg. med papirer. Jeg har en hun på 8 kg, og så har jeg haft en hun på 5 kg. begge med papirer. Så fordi der papirer på dem kan man ikke sige 100% hvor store de bliver;o)


  • #4   14. aug 2011 Nu er min MCO hankastrat heller ikke af de største, selv om han har en fin stamtavle, Men det kommer sikkert af at han levede på Whiskas inden jeg fik ham, I følge stamtavlen kommer han fra linier der er kendt for store katte, men der kan være flere årsager til at en killing ikke udvikler sig som "forventet". Men selv om du er ligeglad med stamtavlen, kunne den have givet et spor. Eller osse er der mulighed for at det er en blandingskat du har fået, osse selv om der render MCO rundt der hvor du har fået den fra. Det kunne jo være kastrater og mormis er så smuttet og har parret sig med ukendt hankat eller osse er det gjort bevidst. Sørgeligt men sandt, der er desværre rigtigt mange der sælger såkaldte "racekatte" for en høj pris, hvor det faktisk drejer sig om et kryds.
    Men det vigtigste er at den er sund og rask og at du holder af ham, som han er. Men du skal nok ikke forvente han bliver større end han er nu.


  • #5   14. aug 2011 regner heller ikke med han bliver meget større. Han er dejlig som han er... men faldt for racen da jeg var på besøg ved nogen der havde den race og de var ret store... sikke pote str og hoved str de havde!
    og så synes jeg det er ret sjovt de"snakker" så meget og følger en som en hund. Skal følge med i det hele


  • #6   14. aug 2011 smiley så skulle du møde en Van, der får du det dobbelte af den adfærd plus mere. Har selv begge dele.

  • #7   14. aug 2011 Jeg har stamtavle på mine og de er alle neutraliseret. Selv hunnerne syntes jeg er pænt store og de ligger på henholdsvis 6 og 7 kg. Mine to hanner vejer 8 og 10 kg. Det er den hvide der vejer 10 kg. De har alle den samme far, som også er en stor fyr. Den hvide var kæmpe allerede fra lille af. Den største i kuldet. Han er fra samme kuld som sin bror på 8 kg.

Kommentér på:
Str på Maine coon hankat

Annonce