Dejlige missekat!!! Dejlige missekat!!!
Ville lige dele en dejlig og utrolig sjov oplevelse med jer her på kg.
Kitty, som er en huskat på 2 år, kom gående med mit gamle snørebånd i munden, og lagde det foran mig. så tog jeg det, og begyndte at drille hende lidt med det. og så kunne jeg jo se at hun var klar på leg. hvilket hun normalt ikke er. Hun er en bestemt kat, der helst leger selv, blander man sig, går hun. men sådan gik det ikke i dag.
Da jeg kastede snørebåndet, løb hun efter det og kom tilbage til mig med det. Præcis som "apport" med en hund.
Og sådan blev vi ved i ½ time. Dagens gode grin. - Har lagt en video her ind, så I kan se Kitty i "aktion" .. ha ha..
Efter den ½ time, kom hun igen med snørebåndet, og lagde det foran mig, men måtte desværre skuffe hende, da jeg havde andet at skulle lave. Nu ligger hun på skødet af mig, og spinder som en utrolig glad og tilfreds kat!
Åh de kære dyr altså.. De forstår da at gøre én glad og lykkelig over, lige præcis at have dem hos sig!!
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 16 Svar: 31
^Der er et link!
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 163
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 57
Utrolig dejligt om aftenen, når man er træt og katten er helt oppe at køre, så kan man bare kaste musen, så hun henter den, kommer med den igen, og får brugt noget energi
apr 2008
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 163
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 109
Min Villads gør det også tit. Han kommer med hvad han nu kan finde, lægger det forand en og piver forventningsfuldt - så skal man kaste. Og han kan blive ved i næsten timevis.
Han er lidt som en hund. Det er ikke kun hans legetøj han gør det med, han gør det også hvis han har fundet en sok eller noget. Suk.
Det værste er, når han vækker en om natten. Man kan ikke forstå hvorfor han piver sådan og glor på en, indtil man finder ud af at der ligger en sur sok / et stykke legetøj ved siden af hovedpuden. SUK!
apr 2008
haha! Hvor sjovt. Sådan er Kitty heldigvis ikke, så får da min nattesøvn - endnu!
Men i nat, måtte jeg op, og så få fjernet snørebåndet, for det fik godt nok en tur rundt i hele lejligheden, så det var ikke til at sove.
Men så var hun til gengæld lykkelig i morges, da hun fik det.
De skøre, men yderst dejlige dyr!
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Dejlige missekat!!!