1.442 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Scanning for HCM mv i Odense på tirdag Scanning for HCM mv i Odense på tirdag

Hejsa...

Vi har bestil Ulrik Vestrup til at komme over for at scanne nogle af vores katte...

Han kommer på tirsdag - så har du en kat som du ønsker der skal tjekkes for PKD, HCM eller HD så er han en af debedste i DK -

I kan ringe til Overgades dyreklinik i Odense og booke jer på...

En scanning koster ca,1500 pr kat....og er mere troværdigt end alle gen test som tages for fx. PKD og HCM smiley

I er også velkommen til at ringe til mig for yderligere info smiley

anna

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scanning for HCM mv i Odense på tirdag
  • #1   19. aug 2011 Host - 1500 kr pr kat.
    Sidst jeg fik hcm scanning - var prisen 650 kr pr kat incl DNA blodprøve.

• #2   21. aug 2011 Hejsa....

Ja det er alt for mange penge...men jeg syntes det er synd at slæbe kattene med over til Jørgen Koch på KVL hvor man i en periode kunne få det til den pris...ved ikke om man kan det stadig væk ??

Hvilken dyrlæge bruger du til disse scanninger...??

Der ligger ganske vist en dyrlæge på fyn som scanner - men da han tidlere har scannet et par stykker af vores samt katte hos to andre opdrættere som værende med fejli hjertet - uden at de havde det...vil jeg aldrig bruge ham igen...

Derfor valgte vi igen at bruge Ukrik Vestrup.....vi glæder os til at få flotte scannings resultater på tirsdag smiley

anna

• #3   21. aug 2011 Anna.... Jeg slæber nu mine katte med helt over til Jørgen Koch på KVL, når jeg vil ha scannet for hcm, selvom jeg bor i Jylland.

Kommentér på:
Scanning for HCM mv i Odense på tirdag

Annonce