{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 farvet hankilling?
  • #1   20. aug 2011 Den er 3 farvet :o) ser dejlig ud

• #2   20. aug 2011 hvis den er 3 farvet skal der være rød i og det kan jeg ikke se noget af:) ikke andet end det rundt om hans snude. og da du bruger rødt kattegrus formoder jeg at han har haft snuden begravet i det smiley på min profil kan du se 2 katte der er 3 farvet.
    det er desuden MEGET sjælldent at der bliver født 3 farvet hankatte.
    Men sød det er han bestemt

• #3   20. aug 2011 kan også kun se, at den er tofarvet.
    En af min gamle hunkats killinger, som også var hvid i ansigtet, fik også lidt rød farve i det hvide, da jeg brugte det røde grus fra netto.

• #4   20. aug 2011 Han er sort van.. Dvs. sort med meget hvid..

Hvis han skulle være tortie (trefarvet) så skulle han også være med rød..
    Tortie katte er genetisk både sorte og røde. Dvs. at selvom en kat har 5 forskellig nuancer f.eks. så bliver den ikke tortie af den grund :o)
    Og i øvrigt er langt de fleste tortie katte hunkatte, da der skal ske en genfejl eller en kromosomfejl for at en hankat bliver tortie smiley

• #5   20. aug 2011 Hvad farve er forældrene?

Hvis ingen af dem er med rødt, skyldes farven nok gruset, selv om det normalt ikke kommer helt op i panden.

Ellers ville jeg lige kigge på numsen igen, for måske er Stump en pige smiley

• #6   20. aug 2011 Han er ikke tortie, for så sku der være rødt.. Og det rødelig der ses i ansigte er helt sikkert kattegruset, som der farver rigtig meget på hvid pels.. killinger har det med at stikke snuden i kattegruset..
    Tortie katte (altså 3 farvet) så skal der være rødt i, og som Eva også fortæller, så er det typisk kun hunkatte der er 3 farvet/tortie..
    Han er sort og hvid (sort van) og rigtig fin smiley

• #7   20. aug 2011 Det skal lige siges, at det ikke er kattegruset. Han er født på gården, der findes intet kattegrus. Jeg satte ham i bakken så han kunne lugte, at det er der man skal tisse osv. Farven som ses i ansigtet er en farve som han er født med. Det hænger ikke sammen i den sorte farve. Det er en han killing. Jeg kan sagtens se forskel på en han og hun killing. Der er ingen tvivl om kønnet. Faren er Rød/Hvid blanding med perser. Moderen gråstribet m. Hvid. Og moderen ved jeg ikke hvem er da moderen til killingen var en hittekillingen. Jeg er bare nysgerrig på om han kan kaldes for en 3 farvet. Jeg ved hvor sjældent det er.

• #8   20. aug 2011 Jeg ved ikke hvordan killingens mormor ser ud.

• #9   21. aug 2011 måske den har fået makrel i tomat smiley

• #10   21. aug 2011 Den har ikke fået makrel i tomat.

• #11   21. aug 2011 så er det nok en trefarvet. han er i hvert fald rigtig sød smiley

• #12   21. aug 2011 Hej

Når han er en han, så får han kun sin farve fra sin mor (det røde gen er kønsbundet) så at faderen er rød har ikke nogen betydning. Moderen skriver du er gråstribet, så hun har altså ikke kunnet give killingen rød. :o)

I øvrigt ser han ikke rigtig rød ud, mere bare lidt misfarvet?

• #13   21. aug 2011 Jeg synes nu, han ser rød ud - eller rettere creme og den sorte farve blå, men det er jo uden betydning i denne sammenhæng.

Jeg kunne godt tænke mig at se hans krop og især hans numse smiley

• #14   21. aug 2011 Og jeg egentlig godt nok mere skarpe billeder i dagslys? :o)

• #15   21. aug 2011 Hejsa. Moderen er nemlig ikke rød i farverne, men som jeg syns jeg har hørt, kan den vel stadig have det røde gen i sig ?. - Min veninde har et meget bedre kamera, som kan stille ekstra skarpt i forhold til mit. Jeg vil tage nogle billeder af ham senere i dag og få dem lagt ind. Hans søskende har farverne. Rød/hvid og sort. Jeg kan tage billeder af dem også. Jeg skal nok tage et billede af hans kønsdel. Og evt se om jeg kan få lavet en optagelse fra hovedet og resten af kroppen samt kønnet.

• #16   21. aug 2011 Jeg syns ikke han ser blå ud i farverne. : Jeg har dog ikke forstand på de farve regler.

• #17   21. aug 2011 Betina - Nej, man kan ikke bære rød skjult smiley Rød vil ALTID kunne ses :o)

Og super mht billederne, så bliver det nok lidt nemmere at få afgjort

• #18   21. aug 2011 Okey, det virker meget mystisk så. Hehe. Jeg er spændt på hvad i mener.

• #19   21. aug 2011 Hejsa. Jeg har lagt et billede ind af køns organet.

Kommentér på:
3 farvet hankilling?

Annonce