595 visninger
|
Oprettet:
protest. {{forumTopicSubject}}
hejsa alle sammen.
vil lige høre om noget?
Hvergang vi er væk i 3-4 timer så når vi kommer hjem så sætter hun sig og tisser på sofan eller sin kattehule? er det protest??
eller har i andre ider??
for jeg ved ikke helt hvad jeg skal gør?
hilsen lonni
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 70 Svar: 377
Det hjalp da min af de største blev ved med at tisse i hende katteseng
sep 2009
Følger: 6 Følgere: 8 Katte: 6 Emner: 24 Svar: 44
sep 2009
sep 2009
det er bare min måde at se at det var nok protest at hun gjorde det på siden der er kun er på det tidspunkt..
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Og det er ikke altid lige let....
Min kat Dessi begyndte som killing at besørge i min seng.... også mens jeg lå i den
Jeg prøvede så i en periode på tre ugers tid at lukke døren til soveværelset og så sprøjtede jeg ellers løs med feliway på spray overalt... Og det virkede så sandelig, hun holdt op med at tisse og lave i min seng
En dag jeg var til dyrlægen med alle mine kræ stressede dyrlægen dem helt vildt og Dessi's måde at sige det ikke var i orden, var at sætte sig hos mig i sofaen og pisse på mig...
Jeg ringede til dyrlægen og brokkede mig og jeg har ikke været inden hos den dyrlæge siden... Min Dessi mis er atter en harmonisk kat og jeg ved at jeg altid skal være på vagt og gøre tingene på hendes præmisser da hun er en følsom lille sjæl.
Jeg fandt aldrig ud af hvorfor hun tissede i min seng, men det har helt klart været en form for utryghed som feliway kunne afhjælpe...
Jeg har været rigtig heldig med Dessi, for det er dælme svært at gøre en kat renlig når den først er blevet urenlig.
sep 2009
protest.