{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  protest.
  • #1   21. aug 2011 Det kunne sagtens være en protest eller en reaktion på at hun har været alene. Katte kan lige som hunde have seperationsangst.

• #2   21. aug 2011 Kan hun være utilfreds med sit kattegrus ? Og så gør hun det når hun er sikker på i kigger, og så er det dejlig blødt ?
    Det hjalp da min af de største blev ved med at tisse i hende katteseng smiley

• #3   22. aug 2011 sophia N: jamen hun bruger det fint og det er kun når vi har været væk i 3 til 4 timer. så gør hun det. men ellers ikke.

• #5   22. aug 2011 det er rigtig nok. men det gør den på sofan ellers inde sin hule når den vil lave protest

• #7   22. aug 2011 jamen synes det er synd at bare at lukke dem inde et eller andet sted så den får lov til at gå hele huset, og den er jo sammen med den anden hunkat på omkring 2 år nu.

det er bare min måde at se at det var nok protest at hun gjorde det på siden der er kun er på det tidspunkt..

• #9   22. aug 2011 Jeg vil nu godt kalde det en form for protest, for hun gør det uden tvivl for at fortælle jer noget, og det er hendes eneste måde at gøre det på, det er så op til jer at finde ud af hvad det er hun prøver at fortælle og så gøre noget ved det...
    Og det er ikke altid lige let....
    Min kat Dessi begyndte som killing at besørge i min seng.... også mens jeg lå i den smiley
    Jeg prøvede så i en periode på tre ugers tid at lukke døren til soveværelset og så sprøjtede jeg ellers løs med feliway på spray overalt... Og det virkede så sandelig, hun holdt op med at tisse og lave i min seng smiley
    En dag jeg var til dyrlægen med alle mine kræ stressede dyrlægen dem helt vildt og Dessi's måde at sige det ikke var i orden, var at sætte sig hos mig i sofaen og pisse på mig...
    Jeg ringede til dyrlægen og brokkede mig og jeg har ikke været inden hos den dyrlæge siden... Min Dessi mis er atter en harmonisk kat og jeg ved at jeg altid skal være på vagt og gøre tingene på hendes præmisser da hun er en følsom lille sjæl.

Jeg fandt aldrig ud af hvorfor hun tissede i min seng, men det har helt klart været en form for utryghed som feliway kunne afhjælpe...
    Jeg har været rigtig heldig med Dessi, for det er dælme svært at gøre en kat renlig når den først er blevet urenlig.

• #11   22. aug 2011 okay takker for svarne.. og har to kattebakker

Kommentér på:
protest.

Annonce