816 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hhjælp til syg kat hhjælp til syg kat

hej jeg her i de sidste 2-3 dage lagt mærke til at min kat luna her lavet nogle mærklig lyde, og hun laver en bævlse men maven og brækker så noget hvidt skum/slim op, ved at der ikke er hårbolde da jeg har set det. men hvad kan det så være?

ved i det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hhjælp til syg kat
  • #1   26. aug 2011 Tja, det lyder som om hun har spist noget der ikke kan komme ud den ene eller anden vej. Men under alle omstændigheder vil jeg anbefale dig at få hende undersøgt meget hurtigt. Det kan selvfølgelig være en kæmpe hårbolle der heller ikke vil komme ud, uanset hvad det er kan det blive farligt.

• #2   26. aug 2011 okay, første gan hun jor det var for ca 3uger siden men det det linede noget stress da vi fik 3 killinger på besøg og hun er ene kat. det var det sådan lidt brunligt som hendes katte foder, det var lige 2 små klatter, men nu her er det bare meget og helt hvidt. der skulde var sådan noget anti hårbolle i hendes foder, men ved ikke hvordan det virker smiley

med selvfølig skal vi til dyrlæge, det er bare om det er her og nu eller om det kan vente til madag.

• #3   27. aug 2011 Det kommer helt an på om hun spiser og drikker og opføre sig som hun plejer. Er der ingen ændring i de dele, så kan det vente. Men er hun mere stille og trist, så kan det ikke vente.

• #4   27. aug 2011 ok men det er lidt begge dele lige nu toger hun rundt og leger tafat med den lille ny.
    men så kan der gdt gå et par timer ove hun bare ligger. hun spiser lidt og drikker.

Kommentér på:
hhjælp til syg kat

Annonce