{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Det var en 3 farvet han killing {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg har haft oprettet 2 tråde herinde inden for den sidste måned, hvor jeg søgte andres meninger osv. Jeg har i dag haft besøg af en som har godt styr på farve gener osv, som har bekræftet køn og farver. Det er en 3 farvet han kat.... - Jeg er godt nok stadig overrasket og virkelig glad for, at jeg har fået en 3 farvet han kat. Tak for alle som har givet hver sin mening. Tag gerne et kig på ham. Flere billeder vil komme med tiden. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det var en 3 farvet han killing
  • #1   27. aug 2011 Der hvor min mor fik garfield fra skulle jeg også hjælpe ed køns bestemmelse - sagde jo automatisk - den tre farvet er en hun - men stor var overraskelsen så da det faktisk var en dreng ......
    Nu er han desværre kørt ned, sammen skæbne som moren og den sidste bror ...
    Men er det rigtigt at hvis man får en trefarvet dreng at så er den steril ?

• #3   27. aug 2011 Jeg tror min er "tvekønnet" da hans køns organ ser lidt sjov ud.
    Jeg har læst en artikel hvor en familie havde kastreret deres 3 farvet han kat, og pludselig fik den killinger. Så dyrlægen havde neutraliseret den på begge måder. smiley

• #4   27. aug 2011 trefarvede hankatte har en kromosom fejl, kan sq ikke lige huske det, argh men ligesom røde katte oftest er hanner så er der noget med kønskromosomerne altså X og Y og mener at trefarvede hanner altid vil have et ekstra kromosom, altså YXX og ikke kun YX som er en normal han.

derfor vil det også forklare de unormale kønsorganer

irriterer mig jeg ikke lige logisk kan huske hvorfor

• #5   27. aug 2011 Tja.. Louise P sådan er det jo også ved mennesker.. så er det bare oftest kaldet mongoler hvis man har den slags kromosomfejl mener jeg.

• #6   4. sep 2011 mongoler er i hvert fald en tilstand med dobbelt kromosomer, men om det lige er køns kromosomerne det mener jeg ikke?

og mener også de trefarvede hankatte mentalt er normale, det er en anderledes kromosom fejl end mongolisme....

men husker min genetik alt for dårligt smiley

• #7   4. sep 2011 Trisomi 21 (downs syndrom) altså hvad folk kalder mongolisme, kan forekomme på ethvert kromosom. Der er bare et kromosom for meget.
    I Turner syndrom (Monosomi) mangler der et kromosom og det kan KUN ske på kønskromososmerne (det 23. par) - hos piger så vidt jeg ved.

Men nu er katte jo helt anderledes.. De har slet ikke samme antal kromosomer som os.

Kommentér på:
Det var en 3 farvet han killing

Annonce