Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor står jeres kattebakke...
  • #1   29. aug 2011 ler på gulvet.. he he..

Her står der nogen i gangen, to i stuen, et par stykker oven på og pt tre i soveværelset, da her er killinger

ingen på badeværelset og brygges for der er det kattefrit område.. som de eneste steder i huset..

• #2   29. aug 2011 Okey... Er det okey at sætte en pakke på toilettet.. Eller er der et bedre sted...

• #3   29. aug 2011 Ja det ville være træls... Kunne man eventuelt lave et værelse til kattebakkene...

• #5   29. aug 2011 Vi har en i entreen og en på et værelse. Jeg gider ikke have en kattebakke på badeværelset, da jeg synes døren derud til skal være lukket. Et andet sted jeg heller ikke vil have den er i køkkenet - det synes jeg er uappetitligt.

• #6   29. aug 2011 Vores står på badeværelset i brusekabinen , intet problem herhjemme smiley Det er bare at rykke den når man skal i bad , så det sys jeg ikke er besværligt , også ser man den heller ikke på samme måde ..

• #7   29. aug 2011 vi har 2 badeværelser og bakkerne står på det ene, og det andet er så det vi bruger mest så vi har nærmest hvert vores os og kattende smiley

• #8   29. aug 2011 ja det er ikke så hygienisk at have i køkkenet... Men man kan sagtens lave et katte værelse...

• #9   29. aug 2011 ja det er nok bedst med et lille værelse...

• #10   29. aug 2011 Jeg har kattebakken i udestuen, der er 16kvm og der har jeg også stillet deres kradsetræ der når helt op til loftet. Madskål står ved køkkenet. Ellers har de også en store sandkasse i havens ene hjørne som de bruger.

• #11   29. aug 2011 jeg har i soveværelset efter som det er der han er når vi ikke er hjemme

• #12   29. aug 2011 Okey... jeg er ved at tænke på hvor det ville være bedst..

• #13   29. aug 2011 6 i bryggerset, 1 i stuen ved havedøren, 3 ovenpå, hvoraf 1 står i soveværelset = 10 store bakker.

Ingen på badeværelset, der er kattefri zone.

• #14   29. aug 2011 Maria, du har 5 katte tilbage, ikke ?? Har du kun én kattebakke ?

Jeg har 12 katte og har 12 bakker fordelt over hele huset og incl. de 3 i løbegården smiley Ingen på badeværelset :))

• #15   29. aug 2011 Kathrine H : Hvilket grus bruger du ?? Der er så vidt jeg ved ikke noget afløb der har godt af, at du skyller grus ned i et afløb smiley

• #16   29. aug 2011 Nej jeg har flere til at stå.. Een er alt for lidt..

• #17   29. aug 2011 Kunne jeg heller ikke lige forstå :))

• #18   29. aug 2011 Nej det ville være alt for akavet at kattene skal stå i kø for at komme på toilet..

• #19   29. aug 2011 Har den på toilettet og hvis vi får nr. 2 her kommer der endnu en derud. Intet sted i vores lejlighed er "kattefri" - det synes jeg nemlig er underligt. Ville aldrig have den stående i stuen eller køkkenet, men hvis mit vindfang var større ville jeg da nok placere den der.
    Men lige nu står den i et hak mellem toilettet og en stål, og der er tag på så man glor ikke lige ned i den og Hector elsker simpelthen at give et show på første række (selvom vi andre så igen igen igen må vente til at fjerne klumper) så han klemmer skam ikke ballerne sammen med tårer i øjnene.

• #20   30. aug 2011 Min (Øhh mine kattes selvfølgelig) bakke, står ude på mit lille toilet. Jeg har stort set aldrig mennesker hjemme i mit hus, og lukker kun døren på klem når jeg er på toilettet. Overvejer godt nok at sætte bakken i gangen.
    Men altså jeg synes nu det er meget hyggeligt at deres toilet er hvor mit er smiley Satte mig engang ud på toilettet og fik kigget ned på bakken hvor min hunkat sad og tissede og kiggede ud af hullet, hvorefter jeg tog mig selv i at sige: "Hov undskyld, jeg vidste ikke der var nogen herude". smiley Anybody said Crazy Cat Lady? smiley smiley

• #21   30. aug 2011 I et skab med hul inde på kontoret:
    (link fjernet)

• #22   30. aug 2011 Normalt med vores to katte: En i kælderen (En slags entre, værelse der deler sig til resten af det der er i kælderen), og en i stueetagen hvor det er en slags mellemværelse/enté der fordeler sig i til kontor, køkken, værelse og lille toilet.

De to steder er det fysisk umuligt at lukke af til =)

Lige nu har vi killinger, så der har vi self. en del flere rundt omkring. bl.a. på vores store toilet, og kattene synes jo bare det er skide (bogstaveligt talt...) hyggeligt at være på potten samtidig med os =)

• #23   30. aug 2011 Hos mig står der to i brusekabinen( de vil ikke bruge den samme) Det giver ikke noget besvær her, rykker dem når der skal bades og de er "gemt" lidt af vejen:)

• #24   31. aug 2011 Min bakke står ovenpå under et bord, vil ikke have på badeværelset både fordi at jeg ikke synes den dør skal være åben , men OS fordi der er som det eneste sted i huset forbudt for dyr både pga den lukkede dør og fordi den lille kan pille risten op og prøver at kravle ned i afløbet (tossede dreng)

• #25   31. aug 2011 Har min bakke stående under håndvasken i mit badeværelse. Dels fordi at Avalon går amok vis der er andre døre end min altandør og min hoveddør er lukket. (nu er mit badeværelse ret stort, og gulvet er hævet 10 cm så man ligger ikke mærke til den er åbnet) og han følger mig alligevel i røven når jeg går på toilet (NO PRIVACY, katten ejer jo mig smiley )

• #27   1. sep 2011 Ku da være spændende at få et svar på det Amanda, da jeg selv står i samme problematik her efter jul hvor vi udvider familien også. Havde bare tænkt mig at stille den "samme sted" dvs. ca. 1 m fra den første i en anden vinkel (pga. rummets udformning) og så bare vise den nye killing at det er altså dens bakke ved at sætte hende/ham derud engang imellem.
    I mit tilfælde tror jeg egentlig at de finder ud af det selv, de er begge killinger uden den store ejerfornemmelse

• #29   1. sep 2011 HIhihi uhhh hvor kan jeg bare huske ventetiden når du siger sådan smiley Uhuhuhuhuh..
    Vi går selv og venter spændt, da den, opdrætter vi er meget interesseret i at købe fra venter killinger i morgen! Det er i hvert fald terminsdagen.

• #31   2. sep 2011 Vores kattebakke står også på vores badeværelse - under håndvasken. Vi har sjældent gæster og døren er alligevel i stykker og kan derfor ikke lukkes helt i - kun på klem. Ikke vildt smart, men skod boligforening som ikke vil lave døren. Vores katte elsker dog også at komme med os på badeværelset og det er smadder hyggeligt.

Kommentér på:
Hvor står jeres kattebakke...

Annonce