{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Gråmis og co. {{forumTopicSubject}}

Heei endelig har vi fundet Gråmis og co. heh

Det startede i Fredags da jeg sad og fik kaffe og gråmis lii kom løbende hen over gårspladsen..jeg skyndte mig at løbe efter vi gik over en mark og igennem en busk heh men Gråmis løb ind til vores nabo og jeg ville ikke bare gå ind til dem jo. Så lørdg havde vi ringet og spurgt om vi måtte gå op og kigge efter den og det måtte vi. Da vi kom der op kaldte vi på hende og hun kom med det samme ud fra en halm hule. og så skulle vi jo bare finde killingerne og de var jo selvfølgelig derinde så inde mellem halmballerne og såfølgelig var der en lille gang der inde så jeg ikke kunne se nogen killinger og der var Pi##e mørkt derinde og vi havde jo ingen lommelygte så hjem og hente en. Så kom vi derop igen og lyste ned i hullet og der lå 4 små killinger noo hvor er de dog søde... Så tog vi dem med hjem og lavede et sted til gråmis og co. herhjemme og lagde dem der men gråmis løb sin vej vi tænkte at den nok kom igen og gik ind og spiste og da vi så kom ud var der kun 3 killinger Gråmis havde været og hente en og lægge den op igen (til naboen) så to vi de 3 andre med ind og gav dem mælk. Idag så jeg så gråmis igen løbe over mod stalden jeg skyndte mig at løbe ud igen og så gik den hen til killingerne men så tog den en af dem og begyndte at gå så løb jeg efter den. Gråmis lagde sig oppe ved nogle køer og lod killingen få mælk så hentede vi de 2 andre så de osse fik mælk. så lagde vi dem ned i en kasse og så hentede jeg den 4 killing og lagde den ind til dem os, og nu ligger lle ude i stalden og sover smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gråmis og co.
Kommentér på:
Gråmis og co.

Annonce