940 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 68 Svar

Hjælp til at aktivere min Sunshine Hjælp til at aktivere min Sunshine

Hej alle katte elskere.

Jeg har et spørgsmål til jer, som jeg håber I kan hjælpe mig med at svarer på..

Min kæreste og jeg er fornyligt flyttet i en lejlighed i Skanderborg, jeg havde derfor forberedt Sunshine på at skulle være inde hele tiden. ( da der står i vores lejekontrakt at, hun SKAL være inde kat... )

Hun klarede det rigtig fint de første 10 dage, hun miavede kun lidt, indtil hun fandt ud af at jeg altså ikke lukkede hende ud..

Hun slipper så uheldigvis ud, 10 dage efter. Jeg var mega ulykkelig og var næsten sikker på, at der ville ske hende noget, nu hvor der var en ny by.. Hun havde fået halsbånd på, så vidste at hvis nogen fandt hende, ville de ringe, Men hun kom da hjem igen, efter at have lokket hende med dåsemad.

Nu er problemet bare at det er en uge siden,, hun stak af og hun står altid og brager uden for at vores terassedør og vækker mig, klokken 7:00 om morgenen..

Jeg har lidt legetøj til hende, som hun og jeg leger lidt med, når hun virkelig er legesyg. Jeg har en bold, som jeg triller med også springer hun efter den.

Derudover har jeg en drillepind, og en legetøjsmus, der piber. Hun kleger nogen gange med vasketøjet, når det hænger til tøre.

Hjælp mig? er der andre ting jeg kan give hende, som hun kan klatre i eller lege med? tror nemlig hun keder sig.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til at aktivere min Sunshine
  • #2   2. sep 2011 Hun er øretatoveret, men efter som jeg har oplevet at folk ikke ringer, hvis de finder en kat, eller bare kører dem ned lader dem ligge på vejen og kører videre, så skal hun gå rundt uden smiley

Og nu hvor vi bor i lejlighed kan jeg ikke bare lukke hende ud, igen det står i kontrakten, og der skal nok være nogen der har ondt i røven over, at hun bliver lukket ud, også risikere at vi får en advarsel.. smiley Nu har vi fået lov til at have hende med her, så vil jeg ikke risikere vi bliver smidt ud bare for det smiley

Når jeg engang får de penge min fagforening skylder mig, må jeg se om ikke jeg kan finde sådan en gulv til loft.. smiley

• #5   2. sep 2011 Åhhh det bedste var hvis hun kunne får en katteven..

• #6   2. sep 2011 Susan: der skulle have stået, så skal hun ikke gå rundt uden halsbånd.. smiley det gik lidt hurtigt smiley

Så må jeg lige en tur i skoven smiley og jeg ved godt, hun ikke forstår det, men jo jeg kan skide på hvad der står, men det gør jeg ikke..

Jeg har prøvet at tage hende med ud en tur, med snor i halsbåndet, men hun hadede det, forstår jeg også godt , det er jo ikke hendes natur smiley

Hanne: Ja ville jeg også rigtig gerne, men min bedre halvdel siger nej.. smiley

• #7   2. sep 2011 Charlotte - spørg din kæreste hvorfor han siger nej?
    To katte er ikke dobbelt arbejde, kun dobbelt fornøjelse smiley

• #8   2. sep 2011 Maria: Prøver jeg lige , men tror jeg kender svaret smiley
    Han er bange for, som du skriver, at der er for meget arbejde, og vi bruger for mange penge på dem smiley

• #9   2. sep 2011 Min kæreste sagde også blankt nej, først til en kat..
    Så fik jeg en og så ville jeg have en mere, netop fordi Tenzii kedede sig .. Der strittede han også imod, men nu har vi to og nogengange sidder min kæreste bare og kigger på dem og siger: det er den BEDSTE beslutning vi nogensinde har taget at få to ..
    Selvfølgelig koster det lidt mere i mad osv, men ikke meget!
    Kattegrus er nærmest det samme hvis du har to bakker i forvejen - og legetøj, ja der kan de deles og ellers lege med hinanden smiley

• #10   2. sep 2011 Ja, det må vi lige se på, når han engang kommer hjem smiley

• #12   2. sep 2011 Selvfølgelig er det dyrere som jeg også skriver, men ikke meget!
    Dyrelæge der får man ofte rabat når man kommer med to ..

Mht til mad, så bruger vi ikke VIRKELIG meget mere mad, men selvfølgelig kan det mærkes ..

To kattebakker har jeg ihvertfald også til en kat og jeg er ikke enig i at man SKAL investrere i et større klatemiljø (hvis man nu har købt et stort i forvejen) ..

Den forkromede løsning at en kat mere er kan løse meget holder jeg nu altså lidt ved alligevel, om du så er enig eller ej ..

• #14   2. sep 2011 Sunshine har lige pt, kun et kradsebrat, men hun klatre også op ad det, selvom det ikke er så stort.. smiley

det er sådan en der står på gulvet og så er den en meter høj, eller sådan noget, hun brugte den da hun var ude, men nu bruger hun den flittigt smiley

• #16   2. sep 2011 Hun brugte den ikke, da hun gik ude* , staveplade

• #17   2. sep 2011 det må prøves smiley

Når du siger hylder, og gerne sat sammen, mener du så at det er hylder som i dem vi selv køber, eller nogen vi selv laver?

Jeg er lidt forvirret smiley

• #19   2. sep 2011 Charlotte, jeg forsøger lige at finde en side hvor du kan se hvor meget man kan gøre, med hylder osv..

• #20   2. sep 2011 Okay tak smiley

Og hun har altid selv været ude og fange mus eller fugle. Men hun har altid kun leget med dem, og gået fra dem, da de var døde. Så fandt hun dem ikke så interessant længere.

Oftes levende dyr, hun har haft en levende mus med op på mit værelse som hun legede med, og så var den så død, da jeg kom hjem. og en fugl også..

Har aldrig haft BARF, havde faktisk aldrig hørt om det, men synes ikke jeg kan se på siden, at det findes til katte, kun til hunde smiley det kan man måske også godt bruge?

• #21   2. sep 2011 Min holdning er at du godt kan gøre en udekat til en indekat, det tager bare lidt tid

Jamen jeg tage da en tur i tænkeboksen, og så skriver jeg hvorfor det er bedst med to

• #23   2. sep 2011 http://www.thecatshouse.com/ vil bare støtte Susan i at det er kun fantasien der sætter grænser og ingen siger det skal se ud på en bestemt måde sålænge katten er glad smiley men her er de virkelig gået ind for at kattene har alle muligheder for at klatrer og leve højt oppe smiley

• #25   2. sep 2011 hehe ja kunne nu heller ikke tænke mig et hjem i de farver og brædderne kan være af andet end det de bruger, og sat på mange andre måder, det var bare for at sætte lidt ideer igang smiley

• #26   2. sep 2011 Hvorfor to katte?
    "Lykken er - at være to".

Katten er et socialt dyr, og vil gerne have selskab. Når du har besluttet dig til for at få kat, er det derfor en god ide at anskaffe to katte samtidigt. De vil have stor glæde af hinandens selskab, og vil få deres sociale behov dækket på områder, hvor vi mennesker ikke kan være behjælpelige. Dette gælder specielt for katte, der ikke har udendørs adgang.

Mange er bange for, at hvis de får to katte, vil noget af den tætte kontakt til den enkelte kat mistes. Dette er ikke tilfældet.

Har du allerede en kat, vil den sikkert også blive glad for at få en ven. Når du har bestemt dig for kat nummer to, er det vigtigt at tænke på, at den nye kat bør have nogenlunde samme temperament som den "gamle" kat. Herved får de størst mulig glæde af hinanden.

Valget af et bestemt køn er ikke af den store betydning, såfremt du vælger at få kattene neutraliseret (kastreret/steriliseret), inden de er kønsmodne

• #29   2. sep 2011 Lige nu ligger hun og snork bobler, og savler smiley

Og hendes kradsetræ står faktisk under sådan en plastic hylde, jeg har til mit spejl, der står bare noget på det smiley

hun hoppede næsten der op, men hun er bange for at vælte noget..

• #30   2. sep 2011 lol.. oky... så har hun det derfra

• #33   2. sep 2011 dine chancer for at gøre din udekat til indekat er ret minimal uanset hvad du finder på af krumspring. beklager
    bedste løsning: give din kat til nogen der må have udekat og køb dig en kat der aldrig har været ude.

• #35   2. sep 2011 Marlene A:

Sidder du og siger jeg skal gå af med min kat, fordi DU mener at katten ikke kan vendes til at være inde.. Det er fis i en hornlygte, hun skal nok vende sig til det..

JEG er ikke en af dem, der bare komme af med mine dyr, fordi jeg mister tid eller hun måsker miaver lidt, jeg vil sgu kæmpe for at, hun få det godt og være tryg ved at være her.. Jeg elsker den kat, det er derfor jeg spørger folk?

Den eneste gang, jeg går af med hende, hvis det viser sig at hun er alvorligt syg, eller hvis hun virkelig ender med at blive stresset. ikke før..

Hvis man køber et dyr, har det indtil man tænker, nej hun skal være indekat og er vanttil at være inde.. Så burde man ikke have dyr!

Hun er mit barn.

Sunshine hader fremmede mennesker, så hvis jeg ønskede at hun skulle bo et sted, hun ikke brød sig om at være, havde jeg gjort det for længst..

Hvad du gør, er dit problem..
    Jeg kæmper for hende..

• #37   2. sep 2011 Susan:

Jamen sådan er det bare smiley

Man får ikke nogen svar, hvis ikke man spørger, og hvor er bedre at spørge en her på KG?

Og jeg gætter på TS er mig?? eller?

• #39   2. sep 2011 Nååårh.

Høhø, så ved man jeg ikke har været på kattegalleri så længe smiley

Jeg kunne bruge rådene, min kæreste og jeg kigger lige på nogle kattermiljøer, og ellers må vi se om ikke vi kan finde på noget smiley jeg er nu meget kreativ..

Nu starter jeg jo på arbejde på mandag, så skal snart finde på noget, hun har jo været vant til, at mor var hjemme.

• #41   2. sep 2011 Uh det lyder dejligt smiley

• #43   2. sep 2011 charlotte: jeg siger det ikke for at provokere eller gøre dig ked, men af hensyn til din kat.
    har du ikke mulighed for at bo med den i et hjem hvor den kan komme ud har du ikke mulighed for at give den et ordentligt liv.
    har selv haft en udekat som jeg har givet væk for at give ham de bedste betingelser. kunne ikke gøre ham til indekat. ville ham det bedste så han fik et hjem hvor der ikke er andre katte og hvor han fortsat kan komme ud. har nu 2 indekatte. mener selv min handling bunder i kærlighed. at ville have et dyr man ikke kan give det det har brug for er i mine øjne egoisme.
    det fortjener ingen dyr

• #44   2. sep 2011 Marlene A:

Vi har boet her i 14 dage, det er nyt for os alle sammen..
    Og som skrevet før, har jeg prøvet at have hende ude, i snor..
    Det resulterede i kradsmærker og en muggen missekat, fordi hun ikke er vant til det..

Jeg har fået mange gode råd på, hvad jeg kan gøre., og det agter jeg at gøre, ikke kun for min skyld, så sandelig også for Sunshines skyld..

og jeg er uenig, som du kunne læse tidligere..

Et dyr fortjener det bedste ja, men er man ikke villig til at kæmpe for at katten kan havde det godt hos sig selv, og første gang giver op. Så er den bedre tjent med en anden, ja det er vi enige i.. Men det er så også det..

Jeg står fast i min beslutning, og jeg ændre ikke mening..
    Hver sin mening - hver sin beslutning

I rest my case.

• #45   2. sep 2011 Charlotte ** og hun står altid og brager uden for at vores terassedør **

Når I har en terrassedør så har I vel også en terrasse ... og en have. Hegn ind, og lad hende komme ud i indhegningen.

Og nej, det er ikke alle katte, der kan vænne sig til at være indekatte - i hvert fald ikke så de trives med det.

• #46   2. sep 2011 Tinka D:

Ja, vi har en have, vi bor i stuen og ja der er indhegning.
    Og jeg har også set de indhegninger, man kan få ekstra, men nu er det jo sådan at vi bor i lejlighed, og med garanti ikke får lov til at pille ved hegnet der ude smiley

Men havde selv tænkt tanken..

• #47   2. sep 2011 Det er lettere at få tilgivelse end tilladelse smiley
    Det er da synd at lade katten være lukket inde. Og herregud hvis nogen skulle være så sm,ålige at klage over lidt "pillen" ved hegnet, så kan det da reetableres når/hvis I engang flytter. Nu er det JER der bor der, OG katten (som I har fået tilladelse til) og så må det altså også gøres muligt at holde katten på en måde så den trives.

• #48   2. sep 2011 Tja..
    Men jeg vil nu prøve at holde hende inde..
    Så må vi se senere, igen jeg er ikke en der skider på, hvad der står i kontrakten.

• #49   2. sep 2011 Er der forresten nogen, der kender et sted.
    Med nogen forholdvis billige men gode kattemiljøer?

• #50   2. sep 2011 kattens no 1 er godt. har det selv og er vildt glad for at man kan købe løsdele og udbygge efter behov og lyster smiley

• #51   2. sep 2011 Hejsa,

jeg bliver nødt til at skrive, at jeg er enig med Malene A. Jeg tror ikke på, at din kat kan blive tilfreds.

Jeg har selv en indekat, men hun har ikke været ude. Der er mange der siger, at vi bare skal lukke hende ud, men det er, ligesom hos dig forbudt, her hvor vi bor. Og jeg vil ikke byde hende og komme ud og opleve det liv, og så blive lukket inde, fordi der er nogen der klager.

Jeg synes som Susanne siger, at du skal have respekt for alt det du gør for din kat. Du vil den jo åbenlyst det bedste smiley Men som du skriver - hver sin mening. Og min mening er, at du ikke kan gøre en udekat til indekat.

Jeg synes, hvis det er muligt med den indhening helt bestemt, at I skal gøre det, fordi så kan den da komme ud. Og der er super gode ideer der er kommet, har taget det til mig med at bruge naturens ressourcer.

Rigtig meget held og lykke med det.

• #52   2. sep 2011 Sofia:

Jeg vil prøve at aktivere hende smiley
    Jeg giver ikke op uden kamp, nu læste jeg lige et indlæg med en der havde fået klager over deres kattehegn smiley ironisk ikke smiley

Marlene A:

Okay, kigger lige.

Fik jeg nævnt at jeg bor I Skanderborg?
    Så gerne noget tæt på Århus, Skanderborg og den vej, eller nogen der levere smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #53   2. sep 2011 Hej Charlotte

Vi har indhegnet vores have på denne måde. Kan I slet ikke gøre noget ligende.? smiley

http://www.kattegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=11218

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #54   2. sep 2011 Det kan jo gøre sådan at det ikke kan ses udefra. smiley

• #55   2. sep 2011 Det synes jeg også er rigtig godt. Og hvis i må bygge hegn i følge reglerne. Så kan folk brokke sig alt det de vil. Så jeg håber i må smiley

• #56   2. sep 2011 Janne:

Altså vores hegn i haven er lavet sådan at, i venstre(ud til vejen) og højre ( ind til vores nabo) side er hegnet ikke mere end 1 meter og det i (midten) er to meter.. så tror det bliver svært smiley

Og det var præcis dine billeder jeg havde set smiley

• #57   2. sep 2011 Prøvet at tage billeder af det i morgen smiley
    Så I kan se, hvordan det ser ud, det lidt nemmere smiley

• #59   2. sep 2011 Sussi:

Husk hjemmesiden smiley Ellers er det ikke nemt at se..

Og, vi fik nogen seler af mine svigerforældre, som oprindeligt var til deres Cavalier hvalpe, men de er for små til hende..

Vi har snakket om en sele til hende..
    men hun skal føle sig tryg i den, dem vi lånte, der krummede hun sig helt sammen, det synd smiley

Her lever vi også under misserns præmisser smiley

og tak smiley

• #61   2. sep 2011 Det skal lige siges, at her hjemme.

Der ligger Sunshine, i vindueskarmen på kontoret.
    På kontorstolen.

I soveværelset: ligger hun enten:
    På min dyne eller på vores puder til vores sovesofa,der er stavlet op til et tårn, så hun kan holde udkig, hvis nogen kommer ind i soveværelset.

Og i stuen ligger hun:
    enten gemt væk i en taske (en hule)
    På to computertasker ( det som gør at hun altid sidder eller ligger højere end gulvet)

Også i sofaen.

Så hun prøver at ligge steder, hvor der ligesom er lidt højt, og hvor hun kan gemme sig ...

Jeg har købt to senge til hende...

http://www.zooplus.dk/shop/kat/katteseng_kattepude/ovale_kattesenge/ovale_kattesenge_stof/222275 , men den gider hun ikke sove i.

og

(link fjernet) , den der som hun kun har brugt engang i mellem..

og en hængekøje, lidt a la den her..

(link fjernet)

Jeg ved simpelthen ikke hvorfor, hun ikke rigtig bruger dem smiley

• #62   2. sep 2011 Arh, "missens præmisser" er vist at tage munden lidt for fuld i denne sammenhæng.
    Et ordentligt kradsetræ er et must, men selv det fineste træ kan ikke erstatte udeadgang, uanset hvordan man vender og drejer det.

• #63   2. sep 2011 Indtil jeg har fundet en anden løsning..
    Bliver hun nødt til at være inde..

smiley

• #65   2. sep 2011 Sussi:

Det er bestemt forsøget værd smiley
    Nu skal jeg bare lokke hende til at bruge hendes hule og hendes seng også smiley

selvom hendes hule er under min seng.

• #66   2. sep 2011 tinka: kan kun give dig ret !!!!
    er ikke for at man holder udekat, men èn gang udekat altid udekat. ...... så enten vælger man bolig efter det eller skaber indhegnet uderammer for den.

• #67   2. sep 2011 Marlene A:

Fair nok, synes efter hånden jeg har forsvaret mig 2 gange..
    Min kæreste og jeg har ikke råd til at leve i et hus, eller noget i den stil..

Han er på SU
    Jeg er på dagpenge..

• #68   2. sep 2011 derfor jeg lagde ud med at forslå at katten kunne få sine behov dækket hos nogle andre og du fik dig en indekat

• #69   2. sep 2011 ved du må leve med savnet af din nuværende kat for at den kan have det godt.... den pris du må betale

• #70   2. sep 2011 Marlene A:

Så ved du også godt, at jeg ikke kommer af med hende..

At komme af med Sunshine, ville for mig være at komme af med et barn..

Du giver jo hellere ikke bare dine børn væk, fordi de ikke kan tilpasse sig vel?

• #71   2. sep 2011 nej... jeg indretter mig efter dem og lader det sig ikke gøre bærer jeg smerten ved adskillelsen for at de kan have det bedst muligt

• #72   2. sep 2011 Min mening har og vil altid være..

orker man ikke at kæmpe for at beholde dyret, og med det samme overgiver sig. Så skulle man ikke have haft dyret i første omgang..

Det er ligesom folk der kommer af med deres dyr, efter de har fået børn, havde man tid til dem før, så har man det også nu..

og der er kommet mange gode bud, på hvad man kan gøre--

Jeg giver ikke op uden kamp, og jeg kommer ikke af med hende..

FÆRDIG. PUNKTUM..

• #73   3. sep 2011 charlotte

man kan få mange billige og udmærkede kattemiljøer på zooplus. nogle kan købes til omkring 350 kr på tilbud der smiley

• #74   3. sep 2011 Heidi B:

Mange tak smiley
    Min kæreste og jeg sidder lige med hovedet i blød, til hvor stort det skal være, og om vi skal bruge penge på noget, vi ikke ved om hun kommer til at bruge smiley

Indtil videre har jeg oplevet at hun indenfor, ikke rigtig springer nogen steder.. Hun springer ikke direkte fra gulv til vindueskarm, hun hopper. fra gulv til radiatoren lige uder karmen også op..

Det samme gælder, når hun skal ned igen..

og ja, hun springer heller ikke rigtig fra gulvet til sofaen, også på arm eller ryglænd, hun går på gulvet og ind i hjørnet.. såh.

Vi tænker..

• #75   3. sep 2011 undskyld mig.... dine ord er altsammen meget flotte hvis der blot var substans bag. at flytte i en lejlighed hvor katten er dømt til heftig stress er ikke at kæmpe for sin kat.... medmindre du har planer om at finde noget bedre meget snart

• #76   3. sep 2011 Marlene A;

Hvor har jeg skrevet er hun ER stresset?

Jeg skrev, jeg ville gøre så hun ikke BLEV stresset, og nu har jeg snakket med, min svigermor som i øvrigt også mener, at det er fis i en hornlygte at katten ikke kan vende sig til det..

Hun så hende idag, og hun sagde selv at hun stor trives, også længe vores opmærksomhed var på hende, og vi var med til at lege med hende , så klare hun sig.

Og ´hun så også at hun ikke rigtig gad, springe rundt alle mulige høje steder, hun sagde at hun skulle have noget høj, hvor hun kunne ligge og kigge ud.

Så jeg er rolig..

Og det er ikke kun MIG, der bor i den her lejlighed, min kæreste er her også.. OG vi er flyttet så det passer med pengene, hans uddannelse og at jeg måtte have hende med..

Jeg tror, du er den eneste jeg har hørt som siger jeg skal komme af med hende. og som i øvrigt bliver ved, fordi du gerne vil at jeg kommer af med hende, MEN nu skal du hører noget. HUN ER MIN KAT, OG JEG OPDRAGER HENDE PÅ DEN MÅDE, JEG MENER ER MEST RIGTIG.

Og jeg er ikke en af dem, der bare komme af med mine dyr, det er du..
    Se jeg er 21, og jeg vælger ikke at give op, du 35 og gør det modsatte..

Hvis du virkelig er så stor en katte elsker, så burde du ikke bede mig om at komme af med katten, men tvært i mod finde nogle ting jeg kunne gøre. Men det er der masser af andre der har gjort for dem..

Hvis vi nu sagde, at jeg kom af med Sunshine, så ville jeg gøre hende noget så ulykkelig, hun hader fremmede mennesker. og hun ville finde tilbage til mig igen..

Så drop dit (kom af med din kat) for det sker ikke..
    Du er den eneste, der ikke gider hjælpe, og jeg orker virkelig ikke sige det samme igen og igen til dig.. du forstår tydeligvist ikke et nej.

- Charlotte

• #77   3. sep 2011 Kan dæleme godt finde billigere kradsemiljøer ens Kattens no. 1. Fandt vores gulv-til-loft på zooplus.de til 400 DKK. Der er også Jekas.dk og kattespecialisten.dk og anthons.dk..
    Sparer selv sammen til en banana leaf kurve-seng, men man kan finde meget billigere! Prøv at glo på de sider jeg linkede smiley

• #78   3. sep 2011 Og det der Cats-house ser skide sjovt ud smiley Vi skal selv sætte hylder op i forsk. størrelser og højder med gulvtæppe rester sat på øverst så de også kan holde fast.

• #79   3. sep 2011 Thilde:

Jeg kigger på det..
    Spurgte min svigerfar, om han eventuelt kunne lave noget, ud af noget træ man fandt og sådan..

Men han sagde at det i sidste ende ville blive dyre end kattemiljøet selv smiley

• #80   3. sep 2011 Ahhh det kan da ikke passe.. Hvis man regner lidt på det og er lidt kreativ omkring HVOR man anskaffer sine ting, kan et hjemmelavet da være langt billigere end købt.. kommer selvfølgelig an på om der snakkes kattens no. 1 eller mini-små fra aldi smiley

• #81   3. sep 2011 Thilde L:

Nu er han så tømrer, så tror nok han ved, hvad han snakker om..
    Men igen, det indkluderede også, hvis man skulle have plader på, og stof og sådan noget fancy noget..

Og det tror jeg ærlig talt Sunshine er ligeglad, med hvordan det ser ud smiley og hvor mange penge det har kostet.

• #82   3. sep 2011 Og jeg har bestilt materialer for diverse entreprenører så har også en ide om hvad det koster.
    Men tænker at man kan gøre det billigere end 1500,- bare for at tage et gennemsnitligt kattens no. 1 eller en meget billigt banana leaf.

• #83   3. sep 2011 Thilde l:

Jeg kigger på det..
    Alt for min dejlige missekat smiley

• #84   3. sep 2011 Men som sagt, fik mit for 400 ,- fra zooplus , og det står det også til på den danske side lige nu. smiley

• #85   3. sep 2011 Thilde:

Det kattemilijø, vi har kig på er også fra zooplus smiley

det der:
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/kradsetrae/kattemiljoe/op_til_260_cm/182465

• #86   3. sep 2011 Det ser godt ud.
    Vi har kun pladsen til det her: http://www.zooplus.dk/shop/kat/kradsetrae/kattemiljoe/op_til_260_cm/182445
    Men når vi får vores nr. 2 her efter jul skal vi i hvert fald hænge endnu en hængekøje ved siden af - DE er bare populære smiley

• #87   3. sep 2011 Ja altså nu har vi kun 1..

Så vi ved ikke om det er lige voldsomt nok smiley

• #88   3. sep 2011 Hvis I har pladsen er det jo fint.. Missen klager jo ikke smiley Men noget jeg aldrig har fattet er de der trapper på krads træerne. Altså selve stammen ligner jo en trappe for dem smiley

• #89   3. sep 2011 Haha smiley

Nej jeg forstår det heller ikke smiley

Kommentér på:
Hjælp til at aktivere min Sunshine

Annonce