{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.403 visninger | Oprettet:

I Kattebakken ? :) {{forumTopicSubject}}

Idag bruger jeg 'Ever clean' kattegrus.
Synes det sviner lidt.. Men synes mest at det er dyrt når man lever af SU. Betaler 120 for 10 kg.
Men når jeg tager låget af bakken lugter det ikke så lækkert, og så tænker jeg på de små dyr som skal være derinde når de skal sit..

Overvejer stærkt træspåner, da det er billigere, og har fået afvide det tager lugten og er praktisk..

Men samtidig har jeg fået afvide at det bliver smattet og det slet ikke tager lugten..

Hm.. hva vil i anbefale ? Og hvad bruger i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I Kattebakken ? :)
  • #1   10. sep 2011 Jeg bruger ogå af og til Everclean (køber det kun på knaldtilbud) og der er ikke noget der lugter - altså undtagen når der lige er lagt en lort. Fjerner du klumper tit nok?
    Bruger også Golden Odeur og Extreme Classic (uden duft). Sidstnævnte har fået "ny formel" og er altså supergod (støver minimalt) synes jeg.
    Men prøv da træpiller - håber dine dine katte vil acceptere det. (Træpiller er også meget bedre for miljøet, end grus :))

• #2   10. sep 2011 Tja det er jo et spørgsmål om hvad man kan lide. Jeg bruger selv Extreme Classic eller Golden Grey, som jeg er rigtig glad for. Jeg har fertile hankatte og deres urin stinker fælt, men jeg synes de 2 mærker er gode til at tage lugten, hvis man fjerner klumper dagligt. Det holder osse længe. Bor du i nærheden af et sted der afholdes udstilling kan du få Golden Grey 5 poser for 400 kr eller en pose for 85 kr. Og det er billigt.
    For et stykke tid siden fik jeg en pose Multifit fra maxizoo, som er noget billigere end dem jeg ellers bruger. Der var bare den ulempe at det støvede frygteligt, men ellers var rimeligt ok til prisen. Ca. 80 for 12 kg.
    Lige nu skal jeg afprøve Superklump, men jeg kan ikke sige noget om det endnu.
    Men de 2 om jeg indtil nu foretrækker, bruger jeg ca 3 poser pr måned til 6 katte, hvoraf de 2 altså er fertile hanner. Men det kræver at man følger anvisningen på posen. Ja lukket kattebakke holder på lugt og støv, en fordel for mennesker, men bestemt ikke for kattene.

• #3   10. sep 2011 De er begge neutaliseret hankatte.

Jeg fjerner klumper hver dag..

Og hvis jeg burger en ikke lukket kattebakke, så graver de bare gruset ud på gulvet smiley

Men der er forskel på træpiller og spåner.. hva er bedst ?

• #4   10. sep 2011 Jeg har ikke hørt om nogen der bruger spåner og jeg tror bestemt ikke de kan tage hverken fugt eller lugt. Så det er pillerne du skal bruge, hvis du altså vil bruge træ i stedet for grus,

• #7   10. sep 2011 Jeg bruger Golden Grey odour - det er 14 kg for 13 euro mener jeg det er over zooplus. Det tager lugten FULDSTÆNDIGT. Det klumper super godt. Det er finkornet.

• #8   10. sep 2011 Ja jeg har også taget lemmen af vores skidehus. Nu er der neutral lugt derinde, og ikke en hamper rødkålslugt som før.

• #9   10. sep 2011 Amanda:
    Jeg har to hankatte, og synes bare at selv 30 kg kommer til at knibe. jeg vil gerne at kattebakken er godt fyld, så de kan grave..

-
    Tror jeg holder mig til en XL kattebakke, og træpiller. så ser vi om jeg skal til at bruge grus igen..

• #10   10. sep 2011 Eller.. jeg prøver lige at tage det overste låg af, og se hvordan det bliver så.. det kan jo være at jeg bare skifter for ofte ..

• #11   10. sep 2011 **Jeg har to hankatte, og synes bare at selv 30 kg kommer til at knibe.**

Hvad mener du? (er bare nysgerrig, for kan ikke greje det ;))

• #12   11. sep 2011 Jeg er oppe på 20 kg om måneden.. og vi overvejer stærkt at få de sidste 10 kg med.. måske er vi for renlige ? smiley hihi ..
    Er din kattebakke lukket ?

Kommentér på:
I Kattebakken ? :)

Annonce