{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

sabrina h
sabrina h
Tilmeldt:
10. dec 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9

hvornår skal de efterlyses? {{forumTopicSubject}}

Jeg har Futte som er både inde og udekat, ikke kasteret, Han brugte en del tid på bare at være inde her på det sidste og var kun meget lidt uden hvilket aldrig er sådan.. Nu har jeg så ikke set ham i snart 2 døgn.. Jeg plejer at kunne kalde og lave lidt lyde og som regl kommer han når han er ude men det prøvede jeg her til morgen. Intet svar.. Der er flere katte her hvor vi bor og har kigget oppe på vejen men der lagde han da heldigvis ikke.. bør jeg være meget urolig og efterlyse ham eller hvad? er urolig for han er min anden lille baby


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår skal de efterlyses?
  • #2   11. sep 2011 Jeg ville være meget urolig. En fertil han på fri fod, kan blive væk i meget lang tid og kan rende meget langt for at finde hunkatte. Nogle gange så langt at de ikke kan finde hjem igen. Nogle udekatte vælger sågar at flytte til et nyt område eller en anden familie, det gælder både neutraliserede og fertile.
    Men jeg håber da han i det mindste er øremærket, så der er en chance for at identificere ham, hvis nogen skulle finde ham. Du skal starte lige så snart han har været væk meget længere end han plejer.


  • sabrina h
    sabrina h Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9
    #3   11. sep 2011 vi har kigget på hele gården og dens område er bor allerede 2 hun katte, udlejers han har boet her i 2 år og aldrig gjort det her før men det næste der så bekymre mig det er så at han har været hjemme næsten 24/7 de sidste mange dage og ikk rigtigt ville ud synes det har været super hyggeligt så derfor har jeg ikk tænkt videre over det

Kommentér på:
hvornår skal de efterlyses?

Annonce