2 persere efterlyses på Sjælland {{forumTopicSubject}}
Jeg er kommet i den ulykkelige situation, at to katte, som jeg har solgt er blevet enten aflivet eller indleveret på et internat, på trods af at køber, havde en kontrakt, hvori hun var forpligtiget til at kontakte mig inden hun skulle af med dem. Jeg har fået det at vide af 2. hånd, da hun blev kontaktet af en, der var med ude og afleverer kattene. Men hun har forsøgt at få at vide, hvor de er, men har fået at vide, at det kan hun ikke få....hvilket jeg ikke forstår.
Jeg vil utrolig gerne vide, hvor de er havnet eller om de er blevet aflivet. Jeg har selv kontaktet DB's internat i Roskilde, men de har ikke fået dem indleveret.
Den ene er en fertil hunkat, som er blåtortie-hvid bicolour perser. Hun hedder Joy. Køber havde fået hende gratis med aftale om, at jeg skulle have en killing tilbage, når hun fik killinger, da køber gerne ville igang med at opdrætte igen. Hun er nu 3 år gammel.
Den anden er en sort-hvid harkelin perser dreng, han er neutraliseret. Han lyder navnet Mulle. Han er ca. 3 1/2 år gammel. Jeg kan ikke lige finde nogle billeder af dem som voksne, men leder i min mobil om jeg har nogle der. Men jeg indsætter nogle billeder af dem som killinger, så aftegningerne kan ses.
Så hvis der er nogen herinde, som arbejder på internatter rundt om på Sjælland eller som har kendskab til nogen som gør. Alternativt hos dyrlæger, så vil jeg være dybt taknemmelig, hvis I vil forhører jer, om kattene skulle være indleveret hos dem.
Jeg indsætter billederne i et album under min profil. Jeg vil blive utrolig glad, hvis I vil sende mig en pb med oplysninger, hvis I ved noget om deres skæbne.
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 166
Jeg skal nok holde øje, har kontakter på internater.
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 1 Svar: 13
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 1 Svar: 13
2 persere efterlyses på Sjælland