Erfaring med zylkene? Erfaring med zylkene?
Jeg ville lige høre om der nogle der har nogen erfaring med zylkene? Virker det og hvor hurtigt kunne i mærke nogen foreskel?
Jeg har en hankat (en indekat) og han er bange for andre mennesker. Han gemmer sig altid bag sofaen eller sengen og det er ved at være irriterende.
Vi var så også til dyrlægen i dag for vaccination og der var han helt skræmt, så dyrlægen anbefalede zylkene. Jeg har fået til 30 dage så jeg håber meget på det virker.
okt 2009
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47
Jeg tror nok at jeg gav to om dagen til at starte med, og i løbet af et par dage kunne jeg se virkningen når vi var ude. jeg skulle flytte en uge efter vi startede på pillerne, og hun var helt cool under flytningen, og til den efterfølgende indflytterfest med min familie
Efter en lille månedstid trappede vi ned, og helt stoppede. Vi har ikke brugt dem siden
Nu var det self en hund, men formoder at reaktionen er nogen lunde ens, dog med forbehold for det enkelte dyrs personlighed
okt 2009
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47
Trænede self også, pillerne gør det ikke alene !
Prøv efter et par dage med pillerne, at invitere en hjem, som tilbyder katten noget guf, for at på den måde at styrke forbindelsen, der gerne skulle komme, at fremmede er = guf
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
Problemet var, at han havde glemt at han var kastreret....... og var derfor noget stresset og det gik voldsomt ud over Freddie. Jeg kunne mærke en virkning efter et par dage, men det var dog ikke beroligende nok til håndværkerbesøg.
Jeg vil bestemt bruge det igen i dec. (fyrværkeri), for det har - om ikke andet, så en mild effekt.
Jeg skal understrege, at jeg konstaterede at det havde effekt, for da jeg stoppede, var han "oppe at køre" efter et par dage:-)
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 274
Jeg fulgte dyrlægens instukser, med at give hende pillen senest 1 time før afgang..
I starten kunne jeg ikke se nogen forskel, men det var fordi jeg havde puttet hende ind i transportkassen, også blev hun stresset og gik i panik. Så gav jeg hende en mere, og puttede hende ind i et tomt værelse, og der slappede hun af, efter en halv time..
også virkede det stort set hele dagen, der var lige tider, hvor hun miavede for at være sikker på, at jeg var hos hende.. men ellers var der ingen ting.
Hun var rolig gennem hele flytningen.. Hun lå bare og sov
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 106 Svar: 344
Jeg tror der gik 2 dage før vi kunne se en virkning.
Held og lykke med det.
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 184
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 23
Jeg har indtil videre givet ham hele pillen, for han er ikke særlig god til spise vådfoder (han bliver hurtigt træt af det).
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
Elvis fik det i tun, men et var lidt svært at skjule.
Erfaring med zylkene?