6.076 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Erfaring med zylkene? Erfaring med zylkene?

Jeg ville lige høre om der nogle der har nogen erfaring med zylkene? Virker det og hvor hurtigt kunne i mærke nogen foreskel?
Jeg har en hankat (en indekat) og han er bange for andre mennesker. Han gemmer sig altid bag sofaen eller sengen og det er ved at være irriterende.
Vi var så også til dyrlægen i dag for vaccination og der var han helt skræmt, så dyrlægen anbefalede zylkene. Jeg har fået til 30 dage så jeg håber meget på det virker.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med zylkene?
  • Maria L
    Maria L Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47
    #1   12. sep 2011 Jeg har brugt det til min hund, og har KUN haft positive resultater !
    Jeg tror nok at jeg gav to om dagen til at starte med, og i løbet af et par dage kunne jeg se virkningen når vi var ude. jeg skulle flytte en uge efter vi startede på pillerne, og hun var helt cool under flytningen, og til den efterfølgende indflytterfest med min familie smiley
    Efter en lille månedstid trappede vi ned, og helt stoppede. Vi har ikke brugt dem siden smiley

Nu var det self en hund, men formoder at reaktionen er nogen lunde ens, dog med forbehold for det enkelte dyrs personlighed smiley

• Maria L
    Maria L Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47
    #2   12. sep 2011 - forresten, hunden havde MEGET svært ved at acceotere fremmede, og særligt i hjemmet, men det er blevet forbedret helt vildt !
    Trænede self også, pillerne gør det ikke alene !

Prøv efter et par dage med pillerne, at invitere en hjem, som tilbyder katten noget guf, for at på den måde at styrke forbindelsen, der gerne skulle komme, at fremmede er = guf smiley

• #4   12. sep 2011 Jeg har brugt Zylkene til Elvis.
    Problemet var, at han havde glemt at han var kastreret....... og var derfor noget stresset og det gik voldsomt ud over Freddie. Jeg kunne mærke en virkning efter et par dage, men det var dog ikke beroligende nok til håndværkerbesøg.
    Jeg vil bestemt bruge det igen i dec. (fyrværkeri), for det har - om ikke andet, så en mild effekt.
    Jeg skal understrege, at jeg konstaterede at det havde effekt, for da jeg stoppede, var han "oppe at køre" efter et par dage:-)

• #5   13. sep 2011 Jeg brugte Zylkené til min kat, da jeg skulle flytte..

Jeg fulgte dyrlægens instukser, med at give hende pillen senest 1 time før afgang..

I starten kunne jeg ikke se nogen forskel, men det var fordi jeg havde puttet hende ind i transportkassen, også blev hun stresset og gik i panik. Så gav jeg hende en mere, og puttede hende ind i et tomt værelse, og der slappede hun af, efter en halv time..

også virkede det stort set hele dagen, der var lige tider, hvor hun miavede for at være sikker på, at jeg var hos hende.. men ellers var der ingen ting.

Hun var rolig gennem hele flytningen.. Hun lå bare og sov smiley

• #6   13. sep 2011 Rigtig god erfaring. Vores kat er fra et internat, og hun var en meget nervøs misser. Men 30 dage på zylkene gjorde en rigtig rigtig stor forandring. Hun kom ud og var hos os, og vi kan vi ae hende og tage hende op.

Jeg tror der gik 2 dage før vi kunne se en virkning.

Held og lykke med det.

• #7   13. sep 2011 har selv tænkt på det flere gange... er der nogen der ved om det virker på køresyge hos kat ????

• #8   13. sep 2011 Jeg blev anbefalet det af dyrelægen igår, så lytter lige med (:

• #10   13. sep 2011 ok vores siger intet men både S...... og kaster op.... osse selvom turen kun varer 5 minutter.... næsten alt er nemlig prøvet uden resultat smiley

• #11   14. sep 2011 Hvordan gav i pillerne? Var det bare hele pillen ind i munden eller blandede i det med maden?
    Jeg har indtil videre givet ham hele pillen, for han er ikke særlig god til spise vådfoder (han bliver hurtigt træt af det).

• #13   15. sep 2011 Du skal ikke give hele pillen, du skal tømme pulveret ud i foderet.
    Elvis fik det i tun, men et var lidt svært at skjule.

Kommentér på:
Erfaring med zylkene?

Annonce