{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.708 visninger | Oprettet:

Hjælp han eller hun, samt valg af navn. {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley er der nogle herinde der ved hvordan man kan se forskel på en han eller hun killing?

Sagen er den, at jeg i fredags tog en vildkat killing til mig. Den har levet sammen med sin mor og sine søskende inde ved mine forældre, hvor de blev født. Mine forældre har 3 katte og 2 hunde i forvejen og ville derfor ikke begynde at give dem mad. Men ringede til dyrenes beskyttelse fordi de kunne se at missemor ikke kunne skaffe nok føde. Men dyrenes beskyttelse kunne ikke hjælpe, da de ikke var i nød som de sagde. I stedet tog min bror en af killingerne, og ca en måned efter har vi hverken set missemor eller nogle af killingerne, kun den ene som jeg nu har taget til mig. Skæbnen må have valgt, og jeg kunne slet ikke bære at se det lille myr. Derfor tog jeg den til mig.
Nu er spørgsmålet bare om det er en dreng eller pige? (kan ikke vente til mandag, hvor den skal til dyrlæge griner)
Og så vlle jeg gerne finde et navn der passede til dens skæbne. et navn der betyder "overleve" , "den tapre" "udholdende" , "stærk" eller andet. Men kan ikke lige finde et navn. Er der nogle der kan hjælpe?
Jeg prøver at tage nogle billeder af den, og så kan jeg ligge det ind så i kan bedømme. På forhånd tak smiley Mvh. en nybagt missemor smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp han eller hun, samt valg af navn.
Kommentér på:
Hjælp han eller hun, samt valg af navn.

Annonce