{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Madproblemer {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg brug for lidt hjælp. Har to skønne misser, en 6 årig MainCoon og fik for nogle måneder siden en 5 måneder gammel British shorthair killing. De går vidunderligt sammen.
Men... begge katte har jo deres egen mad og det er problemet. Selvfølig skal den lille have sin killingemad det første års tid, så den får alt godt til at vokse op med. Men det synes den store altså også at han skal, men han er aldeles velnæret. Han vejer godt 11 kg og går dermed lige til grænsen. Han er meget langt og stor og dyrlægen var ikke bekymret endnu, men det er bedre at forbygge end at helbrede.
Har altids haft tørkosten stående frit fremme, da de jo spiser konstant, især den lille med dens lille mave. Vi er ikke hele dagen hjemme, så vi kan ikke jage den store væk hvergang han går ombord i madskålen. Han er ellers helt orienteret om, at han ikke må det, vi skal lige råbe af ham ved han godt, at han er opdaget og går til sit eget. Det er faktisk lidt sjovt, hvordan han mener han kan snøre os. At han lukker døren, så vi ikke kan se hvad han fortager sig eller synes selv at han kan blive ens med væggen og fordobler længden af hans poter, for så at trække skålen ud af vores synesvinkel. Han er så snu, at han hverdag kommer på nye påfund.
Hvad kan vi gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Madproblemer
  • #1   14. sep 2011 Lav en kasse med et hul, der er for lille til at din MCO kan komme derind og stil killingens foder derind. Man kan osse købe sådan en, men synes de har en ublu pris.

• #2   14. sep 2011 det var dog en alletiders idé. har jeg slet ikke tænkt på. Jeg sætter min mand igang med det samme. Han har jo også lavet såndan en, selvfølig, meget større, som kattebakkebeholder. Mon ikke han kan klare det andet? Stort tak.

• #4   14. sep 2011 det må jeg også sige, Samme kasse har vi jo, hvor kattebakken er inde, men selvfølig med et stort hul. Jomen ægtemanden skal igang. Det er også ham der mest bliver frustreret over ham den store lømmel.
    Det er sjovt og dejligt at have inteligente katte, men hvor søren, det kræver meget energi.

• #5   14. sep 2011 Det var så lidt *S* Ja MCO er intelligent, men i forhold til den tyrkiske van er de ikke og jeg har begge dele. Men selv om man skal være på dupperne, så synes jeg nu det er mest morsomt at se dem regne tingene ud og opnå det de vil.

Susan, der er allerede nogen der laver dem, men som jeg skriver så er de efter min mening alt for dyre. Er man bare en smule snild på fingrene, kan man selv, hvis man altså gider.

Kommentér på:
Madproblemer

Annonce