Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hankatte og kvinder
  • #1   15. sep 2011 Det tror jeg ikke...
    Jeg tror det er lidt tilfældigt...
    Herhjemme har jeg en hunkat der er meget tæt knyttet til mig, over for mange andre kan hun være rigtig reserveret og strid - selv over for min kæreste, som jeg har boet sammen med siden før hun blev født...

Derimod hendes bror er MEGET knyttet til min kæreste, og han gider bare slet ikke mig..

Jeg har så også en hankat der er meget knyttet til mig smiley

• #4   15. sep 2011 Jeg tror at Susan har ret smiley

• #5   15. sep 2011 Sådan er det ikke hjemme hos os - det er nærmest kun min kæreste der fodre og min han-kat er mest knyttet til mig smiley
    ved ikke hvorfor ..

• #8   15. sep 2011 Jeg tror det er tilfælde eller måden man omgås sin kat /katte på. Tidligere har jeg osse altid valgt at have kastrater, da jeg synes de er nemmere en hunkatte. Men efter jeg startede opdræt har jeg haft fornøjelsen at have begge dele fertile og neutraliserede. Ud fra begge erfaringer kan jeg kun med sikkerhed påstå at uanset om det er en hankat eller hunkat, så egner de sig bedst som kælekatte, når de er neutraliserede. Man undgår utroligt mange problemer, med begge køn, når de ikke er styret af hormoner.

• #9   15. sep 2011 Det har også lidt at gøre med din naturlige duft, oplevede ofte mine tidligere hankatte ikke kunne lide mænd med kraftig duft af mand "testeteron".
    Hunkatte har dog været mere tolerante for duften af andre kvinder og/-ell. Mænd d:)

• #10   15. sep 2011 Tror også det er tilfældigt..
    Har aldrig haft hunkatte, og har godt nok selv kun oplevet at alle de katte vi har/havde knyttede sig mest til mig. Måske noget med duft? Man ved aldrig.

Ham vi har nu er helt bestemt mors misser. Men vi får en hunmisser efter jul og så får vi jo at se ;-))

Kommentér på:
Hankatte og kvinder

Annonce